![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Heli Dudes, Zoals bekend is 3D Masters weer in Venlo in 2012. Na 2 jaar vrijwilligerswerk hebben enkelen aangegeven nu eens als toeschouwer te willen komen. Natuurlijk heb ik daar volledig begrip voor omdat ik dat zelf ook af en toe wel zou willen. Maar dat wordt lastig..... Ook heb ik al gelukkig enkele aanmeldingen van enthousiastelingen. Wat zijn de functies die vervuld moeten worden? · Flight Directory assistent ___o Hulp van John Vugts. Het verloop van de wedstrijd deelnemers regelen. · Security ___o Toegangscontrole van de flightline en algehele security · Flightline judges ___o Op een stoel de wedstrijd bekijken en je hand opsteken als iemand over de safety line vliegt Wie heeft zin om mee te doen? Wat krijg je er voor terug? - Gratis toegang - Een cap - Een T-shirt - Genoeg consumptiebonnen voor het hele lange weekend - Een close-up van alle piloten - Een geweldige ervaring - Een Coole badge - Mijn persoonlijke dank Als je interesse hebt, mail me dan: wrobijns (apenstaartje) kembit.nl
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |