![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
D3D: mensen zoals Richard nando marcel en John D2D: net iets minder D1D: hoverbak 3Dmasters D FP: FP 3D
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2002 Locatie: Boxtel Leeftijd: 37
|
Afgelopen seizoen is een dergelijk idee al enkele keren naar voren gekomen op Wedstrijden en Meetings. Zodoende is hier ook al enig denkwerk verricht. Voor de vliegfiguren kan men uitgaan van de F3N catalogus, zie http://www.heli.pruts.nl/sportprogramma/ misschien wat uitbreiden met de wat moeilijkere up to date figuren voor mannen/vrouwen zoals Nando, John, Marcel etc. Let wel op dat er geen specifieke 3DM-namen worden gebruikt, dit kan problemen geven met Engeland. Vraag me niet waarom ??? Volgende punt is dan, wie toets de uitvoering of liever gezegd waar worden de jury-leden vandaan gehaald. Het organiseren van 5 wedstrijden lijkt me wat veel, als je al kijkt naar het aantal meeting's e.d. dat al georganiseerd wordt. Vakantie-periode moet je proberen vrij te houden. Beter dan om vroegtijdig 3 datum's vast te prikken zodat iedereen kan proberen om deze vrij te houden. Overall uitslag zou je bijv. ook kunnen bepalen door alle gevlogen rondes van het hele seizoen te pakken en dan per vlieger de slechtse X te laten vervallen. Heel leuk en positief dat iedereen nu roept 'Ik doe mee', alleen wel een beetje voorbarig en als dadelijk puntje bij paaltje komt kan dat wel eens tegenvallen. Vraag maar aan de jongens uit Utrecht die enkele jaren geleden de LowLands-Cup hebben georganiseerd (opkomst was volgens mij 1/5 van het aantal aanmeldingen). Gedachte spinsel is om in het inschrijfgeld een borgsom op te nemen, die uitbetaald wordt na een 2 of 3-tal gevlogen wedstrijdvluchten. Rick |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2004 Locatie: Houten Leeftijd: 42
| Citaat:
Hi, Rick, dank voor je aanvulling. Mijns inziens zouden we toch moeten proberen 5 meetings te organiseren waarvan de beste 3 resultaten tellen. Overmacht of andere verplichtingen zijn niet volledig uit te sluiten... je gedachte inzake een 'borg' vind ik heel interessant.... Van de 3DM namen kan ik me iets bij voorstellen en zeker iets om rekening mee te houden.... De jury.... we zouden de keuze kunnen maken voor een 'minder officiele' jury-leden maar vooralsnog zou ik willen voorstellen voor de 'echte' te gaan. Daarvoor zou ik meerdere jury-leden persoonlijk willen benaderen maar ik ken er slechts 1...... Naast jury-leden hebben we ook velden nodig. Zou iedereen eens willen nagaan wie de te benaderen persoon binnen z'n eigen club is en me die info (liefst met contactinfo en clubnaam) via PB willen doorgeven? Een eerste belrondje vertelt ons iets meer over de scoringskansen van een tour langs meerdere velden.... Groet, vincent P.S. Ik zou graag aankomende periode alle info met iedereen blijven delen. Is het verstandig hiervoor steeds aparte postings aan te maken? Ik kan ook een eigen D3D forum inrichten voor deze organisatorische zaken.... valt dan wel buiten het modelbouwforum.nl en dat zou ik jammer vinden..... Misschien Robert vragen voor een eigen hoekje......
__________________ Keep the best, improve the rest........ Op wat kleine dingen na bijna uit de RC hobby.... | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2004 Locatie: Meldert (Belgie) Leeftijd: 21
|
winkje zei: Citaat:
groeten didier | |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 augustus 2002 Locatie: Almere, MVA / ex-Daedalus Amsterdam Leeftijd: 58
| Citaat:
__________________ F2B or not to be, to me no question! Ik doe geen vriendenlijst, ik ben er voor jullie allemaal. | ||
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2005 Locatie: Terwolde
|
Vincent, Nando, Ik zie dat we op 1 lijn zitten. Ik stel voor dat we via mail een eerste opzet maken van het programma en dan vervolgens presenteren op het forum. Kan het forum dan ook fungeren als portaal voor inschrijving uitslagen etc of moeten we daar een aparte website voor maken? Locaties, Ik vind het een nobel streven, echter ik vermoed dat we al blij kunnen zijn als we 5 velden vinden. De locatie en gezelligheid spelen ook mee. Mijn voorstel is ook primair centraal, maar elke regio een keer aandoen lijkt ook wel fair. Dus bv Noord Holland, Zuid Holland/Zeeland, Gelderland, Brabant/Limburg en GR,FRDrenthe. Richard, Ik ga ervan uit dat we inderdaad figuren, free style en muziek gebruiken. En 'free style' kan iedereen want het is "free". Een free style night flight onderdeel lijkt me ook handig. Dan hebben niet 15 heli's tegelijkertijd door de lucht spoken! (Crashes in of achter de jury zou ik dit keer niet belonen met extra punten |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
jij wilde niet meer vliegen, dan ook niet in de jury dennis
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Guest
|
Hoi, Ik wil wel pagina's hosten op mijn website indien gewenst. Dan heb ik weer een motivatie om er eens aan verder te werken. Ik kan er naast de scores en een verslag van de evenementen etc. ook de figuren neer zetten met een beschrijving, en een kort filmpje van elk figuur of zo. Ik kan er dan ook wel weer een beschrijving bij zetten hoe het figuur te leren, of waar je op moet letten. Ik heb ook nog XLS sheets om de scores etc bij te houden op de wedstrijden zelf. Dit zijn sheets die uit Amerika komen, die daar ook worden gebruikt voor wedstrijden. Een laptop om de scores bij te houden op het veld tijdens de wedstijd kan ik ook wel regelen. Als jullie dit wat lijkt, dan wil ik ook wel meehelpen met bijvoorbeeld het bovenstaande. Groeten, John. P.S. Sprokkel, hartstikke goed dat je jury wil zijn |
|
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2005 Locatie: De Meern
|
Geachte 3D vliegers Zoals al in een eerder topic aangegeven worden wedstrijden in welke klasse dan ook in Nederland slecht bezocht door Heli piloten. Als subcommisielid van de KNVvL willen we graag helivliegend Nederland bij elkaar krijgen in wat voor een wedstrijd vorm (FAI 3D)dan ook. Als KNVvl hebben wij de mogelijkheid om deze wedstriden door heel Nederland heen te houden ook hebben wij Juryleden die deze figuren kunnen beordelen. In december vind de jaarlijkse vliegersvergadering van de KNVvl afdeling Heli plaats en willen wij graag als jullie dat ook willen met de iniatief nemer,s van gedachte wisselen. Waneer wij naar het buiteland kijken kan dit daar wel samen want een groot aantal 3D piloten vliegen zowel bv 3D masters als dat zij de FAI EK of WK,s vliegen. Ik hoop dan ook dat wij dit tezamen kunnen opzetten en wil mij hier voor inzetten. Met vriendelijke groet Raymond Houtman Subcommisie KNVvL afd Heli En ja Voorzitter van die club in het midden van het land waar jullie regelmatig jullie kunsten laten zien. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
als ik maar geen knvvl lid hoef te worden om mee te doen, ik ben nog steeds niet "om" om lid te worden
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
gerard als het onder de koepel moetje nog meer doen dan lid worden van de knvvl je moet dan ook een knvvl brevet halen en een wedstrijd licentie kopen.
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |