![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
|
mooi nie dus. en ik denk meer mensen met mij, en dat zou jammer zijn.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
nope , ik voel dr ook niks voor om knvvl lid te MOETEN zijn , ook niet om lid van een club te worden , ik vind dat je zelf moet bepalen of je dat wilt en of dat t waard is , lidmaatschap op sommige clubs is al belachelijk hoog , en dan ook nog eens knvvl lid moeten zijn om daar lid te worden ??? ikkuh niet ik koop er liever nog wat coolpower voor . geld kan ik overal wel kwijt hoor.
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2004 Locatie: Houten Leeftijd: 42
|
Ho ho, laten we de wel of niet lid van de KNVvL moeten worden discussie even parkeren.... Raymond, je stond hoog op m'n lijstje om te bellen: nu nog hoger. Graag neem ik dit weekend contact op om eens van gedachten te wisselen. Alvast bedankt voor je input! Alle anderen alvast bedankt voor de aangeboden medewerking! Ik denk dat we d'r zeker gebruik van moeten maken. En dennis is de jury...... maakt richard gelijk kans om hoog te eindigen..... @john: d'r is al een website waarop we aan het werk zijn.... maar met genoegen zou ik van je aanbod gebruik maken om door te kunnen linken. Ik kom hier graag via de PB bij je op terug Groet, vincent Eerdaags weer nieuws....
__________________ Keep the best, improve the rest........ Op wat kleine dingen na bijna uit de RC hobby.... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
lijkt mij ook wel leuk, heb je tenminste een punt om naar toe te werken. Maar zodra ik knvvl las hoefde het niet meer. Sorry maar ik wordt niet nit daarvan, nog voor geen 1000 euro
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Turbine Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 13 januari 2004 Locatie: nieuwleusen
|
herman de knvvl heeft wel degelijk meer waarde namelijk dat jij en iedereen in de luchtvaart(daar hoord modelvliegen ook onder) nog kunen vliegen prive maar laten we de organisatie zelf de regels maar beslissen laten en ook maar zelf laten beslisen of de knvvl er bij gehaald word
__________________ M.v.Gr. marco b. peace is a state of mind and a way of life/ aka high flyer/KNVvL lid/ auto's is ook leuk. hpi freak |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2004 Locatie: Houten Leeftijd: 42
|
Hi, Ik begrijp dat de discussie over de KNVvL bijzonder waardevol is maar in deze alleen maar frustrerend kan werken. Derhalve toch weer het verzoek de postings over het al dan niet lid moeten zijn of worden te parkeren en in een eigen post door te zetten.... Groet, vincent
__________________ Keep the best, improve the rest........ Op wat kleine dingen na bijna uit de RC hobby.... |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2004 Locatie: Arnhem Leeftijd: 32
|
[quote="winkje"]Alle anderen alvast bedankt voor de aangeboden medewerking! Ik denk dat we d'r zeker gebruik van moeten maken. En dennis is de jury...... maakt richard gelijk kans om hoog te eindigen..... Ik ben onpartijdig en eerlijk! Ik heb er zin in, ik hoor wel wanneer het zo ver is via een pb ofzo. groet, Dennis |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juli 2005 Locatie: Ede Leeftijd: 41
|
Met het vliegen zal ik wel niet meedoen (ik ben dit jaar begonnen), maar als er hulp nodig is in de organisatie dan wil ik wel helpen.
__________________ Skywalker FPV,Falcon, zelfbouw hexacopter, Traxxas Summit, Tamiya Plasma Edge, Tamiya Panther ausf G 1/16, Billing boats Zwarte Zee en meer |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 31
|
Hallo, Dit idee lijkt me wel leuk, heb afgelopen maand pas voor het eerst een wedstrijd meegedaan F3N in Duitsland, dat was een succes om dat eens mee te maken. Dus als denk ik wel dat ik mee doe, ik zal volgen hoe en wat in dir Forum. Groeten Roel
__________________ MX-22 -> Three Dee NT Vstabi & Three Dee MP/e Vstabi RC-heli WORKSHOP + Vlieglessen -->www.pitch-play.nl / www.3dhelifreakz.nl |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Ik vlieg zelf bij de ZLC Zoetermeerse luchtvaart club en heb eens een balletje opgegooit bij de gene die de evenementen verzorgen namelijk, Martin Barbier en Jaap van Duijne. Ze vinden de Dutch 3D competition en erg leuk initiatief en zijn zeer zeker berijd om hun medewerking te verlenen al zijn er uiteraard wel bepaalde dingen waar over gepraat zou moeten worden als het niet onder de vlag van de KNVL georganiseerd gaat worden. Er kan contact opgenomen worden met de desbetreffende bestuursleden. Martin Barbier 079-3317933 Jaap van Duijne 079-3418447 Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 5 april 2004 Locatie: den haag Leeftijd: 38
|
Wat lees ik nu ??? zoetermeer en 3d ??? hahaha toen t gastvliegen daar nog WEL kon en ik daar op zondag een looping of wat dan ook deed kreeg ik commentaar !!! op zondag mocht ik niet meer 3d vliegen omdat t teveel herrie maakte ??? pffffffff alsof ik zo onwijs 3d vlieg hahaha , kap nah ,ennuhhh de geluidsnormen daar dan ??? lekker de expertklasse laten knalluhh daar ??? en dan de decibelmeter erbij pakken zeker , ik geloof er geen drol van dat t in zoetermeer mogelijk is om zoiets te doen , zo ja dan willen we natuurlijk wel een keer kunnen gastvliegen daar om t veld te verkennen !! ondanks dit negetatieve postje zou ik t wel leuk vinden om t daar te kunnen doen , dan zien ze ook s een keer hoe helivliegen echt moet !! en zou t bestuur misschien s wat soepeler om kunnen gaan met eventuele nieuwe leden en of gastvliegers en ze dan ook eerst de clubvoorwaarden en eisen kunnen vertellen voordat je de lucht uit word gehaald en verrot gescholden word omdat je iets doet wat niet toegestaan is daar !!!
__________________ stoor je niet an mijn uitspraken , ik kan er ook niks an doen dat ik uit duh haag kom !!!!!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |