![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Locatie: Venlo-Blerick Leeftijd: 29
|
ja dat was me het weekje wel weer Vrij warm daar, en duur. Er werd echt snoeihard geknald maar ook zeer mooi (briljant zelfs) gevlogen. Veel demo's, vooral van team elyQ en een paar mooie synchroon vluchten. Ook veel piloten waarvan je in het begin van de vlucht al zag dat gaat ie niet redden met 1 heli, en ja hoor Krrr, prak hahaha!!! Bas gefeliciteerd met je 3e plaats (en je sponsering natuurlijk) Michiel ,volgend jaar gewoon weer mee doen en dan laat je van die 12e plaats dat laatste getal gewoon weg !!! Gr Matthijs |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Eerste deel van het verslag is hier te vinden!!! http://www.modelbouwforum.nl/forums/...09-spanje.html
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
He he de impressie video van de 3D Masters 2009 staat online (ik was even vergeten dat ik ook nog moest werken deze week) lots of Fun .. VIDEO
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #127 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Wederom een super gave sfeer impressie Henry. Die zelfs bij RC helirecourse gemeende complimenten losmaakt Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #129 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
| 3D Masters 2009 - Opener on Vimeo Mikado sfeer impressie. Waar blijft de rest... Wil nu wel eens een hele vlucht zien
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #131 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
| Citaat:
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 Laatst gewijzigd door henry luchtmeijer; 31 juli 2009 om 15:48 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |