![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Beste 3D freaks, Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van 3D Masters organisator Jeff Barringer dat de 3D Masters 2009 [edit] in spanje gehouden zullen worden. Dit betekent dus een grotere kans op mooi weer en het terrein is veel groter waardoor geluidsoverlast (zoals dit jaar) niet meer van toepassing is. Naast de "normale" wedstrijd zullen er ook synchro en nachtvlucht competities gehouden worden. De datum is voor zover ik weet nog steeds niet bekent, maar dan weten jullie dit vast. Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de Laatst gewijzigd door Mopilot; 18 december 2008 om 09:41 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Helaas is dit jaar bijna voorbij
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Hier het originele bericht: Hi You may have heard already that 3D Masters 2009 will be held in Murcia in Spain. The venue will be the Mosa Trajectum Golf Resort, where the driving range will be reserved for the 3D Masters event. The location is within 15km of Murcia/San Javier Airport, Alicante Airport is only 80 km away and both are supported by low-cost airlines from all over Europe with Transcontinental flights served by nearby Madrid. There is also a huge amount of low-cost accommodation within the immediate area, making the event easily accessible by a large number of enthusiasts. The site is ideal for the World's largest International 3D contest with unlimited Night Flying, no noise constraints and virtually guaranteed good weather. With its own bars, restaurants, entertainments, and the Sea only 20 minutes away, the visitor is guaranteed not only a spectacular weekend of 3D, but a holiday as well. We have listened to comments from pilots, sponsors and spectators and 3D Masters 2009 will feature modifications to its format to ensure a close-fought and exciting event, by permitting up to 2 flights to be dropped over the course of the event. We will also be organising Night Flying and Synchro Flying Competitions, open to Sponsors and Contestants alike, to add to the entertainment. This is an event definitely NOT to be missed, please let us know if you would like more details Jeff Barringer CD 3D Masters Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Haha Ik leef al in het volgende zeizoen en ik tel in heli jaren Het gaat dus om 3DM 2009, maar dat lijkt me duidelijk. Ik heb originele bericht even ge-edit, is wel zo duidelijk Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de Laatst gewijzigd door Mopilot; 18 december 2008 om 09:42 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Het is gewoon 2100+ km's rijden!!! Enkele reis! Zo goed als niet te doen dus, althans niet met de auto. Ik ga nu ernstig twijfelen of ik wel mee ga doen... Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 september 2008 Locatie: gorinchem Leeftijd: 51
| Citaat:
loges
__________________ 1xTrex 250, 2xTrex 600ESP, 2xTrex 700, 2xFutaba T10 C Fasst . Bell 47G SSM, Vario MD900. Zoonlief gaat zijn brevet halen. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik dacht heel even YES !!!! Want ik heb in 2009 een auto probleem. Met LPG mag je namelijk niet door de Eurotunnel. Maar toen zag ik hoe ver het was.......... Das wel heeeeeeeeeeel ver. 19 uur en 8 minuten rijden........ (aan één stuk) (Vanuit Limburg)
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 18 december 2008 om 11:36 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Even gechecked. Vliegen: Ryan Air vanaf WEEZE (Düsseldorf) Vrijdag vertrekken om 06:15 (NOG eerder inchecken dus) Maandag terug om 09:20 Ongeveer 200,- pp Hotel: 45 - 50 Autohuur: 100 (Megane) (122 voor een scenic) ---------------------------------------------------------------------- 400,- pp indien met 2 personen dus. Auto: 2100km 19+ uur rijden (Gratis met leasebak 2 overnachtingen 2100km 19+ uur terug rijden -------------------------------------------------- 100 euro. Maar dat is wel onverantwoord veel rijden in één keer. Of je moet heel veel wisselen qua chauffeur.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 18 december 2008 om 13:56 |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Snelle research Walter! Ah ik ontvang wel positieve reacties van jullie, dus ik ga gewoon mee doen! Niet dat ik daar echt aan twijfelde natuurlijk, want gek ben ik wel Vliegen is het meest relaxed natuurlijk, alleen komen er dan weer kosten bij, zoals een huurauto. Het liefst rij ik omdat ik dan mijn heli's in eigen beheer kan vervoeren, anders moet ik ze afgeven en gaan ze met de bagage mee... (en aangezien ik heb gewerkt aan systemen voor bagage afhandeling weet ik hoe er mee wordt om gegaan, niet heel fijn voor je heli's, ze moeten echt goed beschermd zijn). Echter ga ik mijn reis zeker niet in een keer rijden dan, ik zou er minstens 2 of 3 dagen over doen, tentje achterin en op een camping overnachten, dat is wat betreft financiën natuurlijk het meest voordelig het kost je alleen veel (reis)tijd. Het kan als toeschouwer natuurlijk nog steeds vrijdag aankomen en zondag weg, maar dan zou ik nog steeds niet in een keer naar huis rijden, dat is onverantwoord. Maar als je naar de locatie kijkt is het ook niet ondenkbaar om er een paar dagen aan vast te plakken. Northampton had niet echt wat te bieden, maar deze locatie ziet er stukken beter uit, een paar dagen aan zee is best lekker (voor een keertje). Maar goed het duurt nog even, dus nog veel uitzoeken en er komen vast nog andere ideeën. Greetz, Michiel.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Misschien moet ik mijn vakantieplannen maar eens bijstellen, alhoewel het wel erg ver rijden is .... Met het vliegtuig is het dan weer wel goed te doen, ik zou er namelijk ook wel een keer live bij aanwezig willen zijn ! Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Ik denk dat ik met het vliegtuig ga, moet ik wel gaan informeren hoe dat ik mijn heli's kan meenemen. Als je namelijk een sommetje maakt van 4200km met Diesel kost dat al iets van 300 Euro (ik ken de prijzen niet in Frankrijk en Spanje Euro 1,20 in deze berekeing als gemiddelde prijs) en daarbij nog de tussenstops en het feit dat 4-6 dagen kwijt bent is het toch echt voordeliger om met het vliegtuig te gaan. Hotels zijn er zo rond de 60-70 Euro wel te vinden dus dat is net zo duur als in GB. Greetz, Michiel.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Ik heb een keer een reisverslag gelezen in de FMT, over een wedstrijdvlieger die met grote zwevers ergens naartoe moest met het vliegtuig. Die hadd 1 hele grote kist gebouwd waar alles in zat ...... dat was een dure grap, maar het kwam wel heel aan, met zo'n grote kist KUN je gewoon niet gooien ! Jij kunt misschien 1 heli zonder staart als handbagage meenemen en de andere in een kist of zo ?? Het is ook niet zo lang vliegen natuurlijk. Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
|
Spanje, mmm dat is minder gemakkelijk dan engeland (voor mij in iedergeval) Als je met een paar man meerijdt en kosten kan verdelen zal het vast wel meevallen. Ook lijkt het me dan veel gezelliger dan alleen. (Zal maar snel sparen voor mijn rijbewijs) Maar als iemand een plekje overheeft wil ik graag mee
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |