![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Dirk, Eric, leuk dat jullie ook mee doen !! Ik heb me net ook weer ingeschreven tot de 10de ! Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Heren Luchtmeijer, Toppie foto's en mooi gefilmde slow motion crash ![]() Die dag hoorde ik veel mensen twijfelen. Ben ik wel goed genoeg? Ik kan niet meer oefenen. JA !!!! Je bent goed genoeg ![]() Er zijn vliegfiguren voor iedereen. Van hoveren tot Pirouetting snakes. Er zijn altijd figuren te selecteren om je wedstrijd portfolio te vullen. Doe gewoon mee, en je hebt altijd prijs in de loterij achteraf. Voor die mensen die geïnspireerd zijn geraakt. Inschrijven doe je hier: Dutch 3D Competition
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 26 april 2009 om 19:42 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
En om dat nog wat kracht bij te zetten: Ik ben in 2006 in de sportklasse begonnen met 6 hoverfiguren met de staart naar me toe. Ik kon de knoop van Bennie dus nog niet eens. Nu draai ik in de sport/B klasse mee met k2,5 en k3 figuren en ik heb in de planning om naast alle wedstrijd drukte ook nog es de nieuwe F3c figuren te gaan oefenen. Zonder de uitdaging van de wedstrijden was ik nooit zoveel verder gekomen. Echt geweldig. en dank aan iedereen die er was en me al die jaren dus gemotiveerd hebben!!!! Tot 10 mei! en zorg dat moeder de vrouw op de 9e verrast wordt...... Steven |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Het was weer een gezellige dag heren! Vaker doen! Jammer dat het zo hard moest waaien, het weer van vandaag hadden we moeten hebben! Mooie foto's op jullie forum Dirk, maar er moeten er toch veel meer zijn? Ik heb heel wat mensen met dure fancy camera's zien lopen. Posten die handel!!! Tot 10 mei, voor mij blijft het nog wel altijd de vraag of ik mijn materiaal op tijd goed krijg.. M'n eerste wedstrijd ooit was Venlo 2007 met een zwaar trillende slecht afgestelde "raptor" waarvan de canopy er ieder moment af kon vallen. Toen al gelijk besloten om niet meer op die manier voor de dag te komen. Walter nogmaals dank voor de hulp! Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Er gaan zeker meer foto's komen. Er zijn er meer dan 200 geschoten. Henry wil hiervan een Slideshow gaan maken die ergens vandaag online zal worden gezet. De eerste Batch waren wat highlights van de dag incl. een Slo-Mo crash van de Master himself JvdV. Maar er waren inderdaad meer foto's gemaakt door andere mensen. Als diegenen ook nog mooi aanvullend materiaal hebben dan zien we dat graag natuurlijk!! Tot 10 Mei maar weer!
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2007 Locatie: Aalst (Nederland) Leeftijd: 34
|
Was inderdaad een leuke dag. Ook leuk dat ik nu wat gezichten ken bij alle berichten hier op het forum. Ik ben ook een van die aan het twijfelen is. Heb hier een paar vragen over mischien dat jullie mij hiermee kunnen helpen en overtuigen om mee te doen. Ik heb op de site gekeken van d3d maar kan nergens vinden of je ook een brevet moet hebben om mee te doen. ( heb van onze club wel een brevet gekregen en vlieg nu 3 jaar alleen) maar is dit voldoende of moet je voor deelname eerst nog een officieele brevet halen? Als ik zo mee kan doen zit ik te denken om voor het eerst mee te doen 6 juni bij onze eigen club beetje vertrouwde plek. Tot wanneer kan je hiervoor inschrijven (deelname 6juni). Verder alle tips en advies van harte welkom. gr, Jan-willem
__________________ T-rex 700E V-stabi... T-rex 700 E Skookum 720... T-rex 500 GF Beast-X.....T-rex 250 Beast-X......FF9 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2007 Locatie: Aalst (Nederland) Leeftijd: 34
|
Ik zag dat inschrijving voor a.s zondag binnen moet zijn. is dit voor de eerste meeting of gelijk voor allemaal? Zo niet wanneer moet de inschrijving voor 6 juni binnen zijn? weet ik namelijk hoe lang ik nog heb om mijn figuren uit te zoeken. Ga zeker mee doen, lijkt mij erg leuk om dat een keer mee te maken en dan zie ik daarna wel hoe het verder loopt. gr, Jan-willem
__________________ T-rex 700E V-stabi... T-rex 700 E Skookum 720... T-rex 500 GF Beast-X.....T-rex 250 Beast-X......FF9 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Guest
|
Hoi, Inschrijven voor komende zondag is enkel noodzakelijk voor de eerste wedstrijd. Je kunt je per wedstrijd inschrijven. Voor elke wedstrijd geldt dat je je ten minste 1 week van te voren moet inschrijven. De reden is dat de figuren die gevolgen gaan worden voor de jury bekend moeten zijn zodat zij zich kunnen voorbereiden. Je kunt je altijd ook rustig eerder inschrijven, mocht je de figuren later nog willen wijzigen dan kan dit wederom tot 1 week voor de wedstrijd. Dit kun je doen door mij een mail te sturen (via de website van Dutch 3D Competition). Groeten, John. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |