![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik kom zo goed als zeker!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik kom zeker !!! Dit is het eerste jaar dat ik eens goed voorbereid ben op het nieuwe vliegseizoen. (En ik moet ook de beamer meenemen
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Bedankt Eric voor het aanpassen en opschonen van het topic! Oeh ik heb er ook zin aan! Hoop dat het net zulk mooi weer wordt als vandaag, dan kan de dag niet meer stuk. Maar het mooist is toch al die koppen weer terug zien na een hele tijd afkicken. Tot de 25e mannen! Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
He wat een goed initiatief ! Ik ga mijn voorjaarsvakantie maar een dagje uitstellen zodat ik toch kan komen (de vrouw was niet helemaal blij ....) Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Cool. Dan kunnen wij je nieuwe speeltje in het echt bewonderen.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Wordt tijd dat we mekaar weer gaan zien, hoe zagen jullie er ook al weer uit ik ben er iig, hopelijk ook met de Rigid
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 4 november 2005 Locatie: juinen
|
ik kom ook kijken .
__________________ 1e en enige lid van mbv 'de vrije vlieger' http://www.youtube.com/watch?v=yqmPgDaVcLI |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
kan ik ook even jouw rex'en zien. Sommigen bouwen hem trouwens om tot elektro, alleen schijnen er dan toch wat problemen te zijn met de tandwielen, vanwege de enorme krachten die erop werken. Ik snap niet dat Algin geen conversiekit maakt .... dat zou gouden handel zijn, wellicht zou ik dan zelfs ook overstappen vanwege de goedkope en overal te verkrijgen onderdelen ..... tot dan Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Allemaal, Wil iedereen die denkt te komen zich hier opgeven? Dan is het mogelijk om het aantal broodjes etc wat ingekocht moet worden in te schatten. Dus A.U.B. Geef hier even aan indien je wil komen? Bedankt! P.S. Nodig iedereen uit die je wil, hoe meer zielen hoe meer vreugde P.P.S. Je kan de poster zoals boven ingesloten printen en ophangen op je club of modelbouw winkel. P.P.P.S. Geef ook bij bekende even aan dat ze hier even moeten melden of ze komen. Laatst gewijzigd door jvsjvs; 21 april 2009 om 18:31 |
|
| | #12 (permalink) |
|
Bas en Nando komen ook. Gelukkig word de A44 toch wel geopend, dus kom ik zonder omweg bij Bas.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Ik ben er Mario de Roos
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Zoals Laurens al aangaf, ben ik er ook
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |