![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Ik las per toeval iets over FAI / F3C m.b.t. maximale spanning die verhoogt zou worden van 10s lipo naar 12s lipo in 2010 Kan iemand dat bevestigen ? Hier gevonden : RunRyder - Recomendation for New Ion X2 - Page 1 Quote ________________________________________ indeed for FAI you need to follow the rules: 10s lipo is maximum. ________________________________________ The FAI rules have changed according to a friend that does a lot of flying with Curtis, in 2010 you will be allowed to run 12S. My friend flies for MA and has flown his X2s FAI instead of his Stratus. Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
wie is Frits ..... ? Dan zou ik dus mogelijk dus ook mee kunnen gaan doen met F3C ... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Je kent Frits niet? Iedereen kent Frits toch! Stuur even een pb met je email adress, ik heb de nieuwe regelementen hier wel. Die heeft Frits mij na de vliegersvergadering toegemaild. Groeten en tot de 25e! Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Juist! En dit is "Frits Spits" ![]() En dit is "Frits Bom" ![]() Oja, dit is Frits Barend: ![]() Last but not least, ![]() Fritzel!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl Laatst gewijzigd door Lazerbeak; 17 april 2009 om 12:26 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Tsjonge , ik wilde Frits (de enige echte F v L) zijn privacy enigszins bewaren, maar dit wordt zo wel een lekker Frits topic zeg.... Maareh, Bas, jij naar de F3c? Das een leuke ontwikkeling natuurlijk. Ik wil volgend jaar eigenlijk ook over , maar als ik zo naar de (nieuwe) figurenlijst kijk heb ik nog wel even wat te doen. En net zoals jij heb ik met een gezin erbij ook geen zeeën van tijd om dat te doen. Ben benieuwd wat jou plan de campagne is/wordt. S. Laatst gewijzigd door heimhelicopters; 17 april 2009 om 13:05 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Tjerk, aha , ik stuur je zo even een pb, alvast bedankt Steven, nou dat ligt inderdaad aan de figurenlijst. En of je een brevet moet hebben, heb ik dus niet ... Ik zal eens naar de figuren kijken als ik de mail van Tjerk heb ontvangen. Wat ik tot nu toe heb gezien lijkt me eerder dat ik die enigzins beheers dan de , in mijn ogen , nog moeilijkere 3D figuren. Bovendien kun je op de dutch3d dag zelf in 2 klassen meedoen net als Bas de Groot, als ik mij goed kan herinneren. En ja oefenen blijft inderdaad het probleem, wat dat betreft zou ik wel willlen dat ik zo'n jaar of 18 was .... Ach, we doen het tenslotte allemaal voor ... de LOL ! Alvast prettig vliegweekend en tot volgende week zaterdag, tenminste als het goed weer blijft ... Bas
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Nu nog flybarless
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Dat betekent dat men dan ook met 20s (extreem voorbeeld) zou mogen vliegen ....??!! Lekker gevaarlijke boel dan ! Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Cees, komt er dan voor jou een hele nieuwe setup? En waar denk je dan aan?
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |