![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Collega helipiloten, Aankomende zondag is het eindelijk zover, 10 mei de eerste wedstrijd D3D en F3C van het seizoen te Odoorn. Even een topic openen ter behoefte van deze dag. Ik heb begrepen dat we de mogelijkheid hebben om te overnachten van zaterdag 9 op 10 mei a.s. De club kan eventueel op zaterdag een BBQ'tje organiseren bij voldoende belangstelling. ************************************************** Even een aantal last-minute reminders : Wees op tijd! We willen strak om 9 uur beginnen omdat er altijd een tijd gebrek is. Om 8:45 is de briefing met een kleine speech, de laatste mededelingen, regels op het veld, veiligheid en het doel waarom we allemaal aanwezig zijn. Plezier hebben!!! Indien je in de A-Klasse vliegt, zorg dat je je muziek voortijdig opgestuurd hebt. Zorg hierbij voor: (a) Een mp3 file (120 seconden) naar John opsturen. (b) De mp3 file meenemen naar de wedstrijd op een USB stick. (c) Zorg er voor de de mp3 file de volgende naam heeft: "<naam>.<achternaam>-FTM-2009.mp3" Uiteraard is het mogelijk om 1 van de standaard muziekjes te pakken van de Dutch3D site. ************************************************** Zijn er nog mensen die gaan kamperen van zaterdag op zondag en mee doen met de BBQ? Ik ga mijn best doen in ieder geval! Groeten en tot zaterdag/zondag, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik kom kramperen en BBQ'en. Ik heb alleen nog niet veel info over de BBQ zelf, eventueel neem ik zelf wat mee.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
die ligt aan de achterweg in odoornerveen (ik meende nummer 6?) ik kom zelf in ieder geval zeker weten even kijken (ben zelf lid in odoorn) en wat foto's maken van alle mooie slamixers
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: Ruurlo Leeftijd: 34
| Citaat:
__________________ SPEkTRUM DX8 - TREX600NSP VStabi V5 / 55HZ - TREX700N VStabi V5 / 91HZ | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
neen, ik kom niet kamperen, ik kom vliegen ps. ik las dat er 8 in de b-klasse meedoen dus dat gaat de goede kant op ! Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Jazeker kan dat! Graag zelfs! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! Bas, ja dat viel mij ook al op! Nou staat alleen Oranje Bennie er nog niet op, die meld zich altijd aan via de KNVvL.. Erg leuk voor de B-competitie zoveel deelnemers! Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Inderdaad, als bennie er nog bij komt hebben we 9 man ! Bijna evenveel als in de A-klasse ! Oei, wordt wel krapper met de tijd ..... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
We hebben een nieuw formaat dit jaar om tijd te sparen. Enkelen van de Expert klasse gaan jureren voor de B Klasse. De jury cursus hebben ze al gehad. Hiermee sparen we pauze tijd uit van de Jury leden. En weer een verse blik
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Ik ben er niet bij, maar wil bij deze iedereen veel succes wensen, en hou het heel Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Jammer Mario, hoe ga je je plaats verdedigen/verbeteren dit jaar dan? Daarbij kunnen we dit jaar tijd besparen met de muziekvluchten, deze zijn veel korter als een 2e ronde setfiguren die we anders zouden doen in de A klasse. Gaat vast allemaal goed komen, heb begrepen van John dat alle FTM's ook al binnen zijn dus iedereen is er al fanatiek mee bezig geweest! Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |