![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 oktober 2007 Locatie: Aalst (Nederland) Leeftijd: 34
|
Hoeveel electro vliegers doen mee? en hoeveel kw denk je dat er totaal nodig is? Dan zal ik ervoor zorgen dat er dan 6 juni voldoende aanwezig is via roboflyer of ik neem eventueel er nog wel een mee van het werk. Ik snap het probleem wel Bas heb zelf ook 2 nieuwe hyperion laders gekocht en 2 nieuwe 5000mah hyperion lipo's (voor mijn 700)2c laden trek ik ook al zo'n 500 a 600w en wilde graag ook op het veld laden vandaar dat ik zelf ook een aggegraat heb gekocht. gr, Jan-willem
__________________ T-rex 700E V-stabi... T-rex 700 E Skookum 720... T-rex 500 GF Beast-X.....T-rex 250 Beast-X......FF9 |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2005
| Citaat:
De vervuiling op de uitgang kan erg veel zijn en daar zou een lader "de weg" wel eens van kwijt kunnen raken. Deze goedkope aggregaten zijn vaak allen geschikt voor verlichting of zo iets, niet voor gevoelige elektronische apparatuur. Ook krijg je dan een zogenaamde "frame aggregaat" deze zijn lomp groot en zwaar en maken ook nog eens redelijk veel kabaal. (Hornbach verkoopt deze voor rond de 100 euro) Mooie, goed lopende kleine "inverter" (schone sinus) aggregaten voor 100 euro heb ik nog niet weten te vinden. grt, Ben
__________________ Schaalvliegen is meer dan er een romp omheen hangen Laatst gewijzigd door Mantra; 30 mei 2009 om 10:13 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
En met te weinig belasting,kan spanning nogal stijgen. Voor onze geluidsinstallatie hadden we extra belasting (gloeilamp) nodig. (@Bas: installatie van Wil Hofman)
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
Bas de Groot , 10s lipo Michiel Sleegers, 12s lipo Cees Verplanke, 10s lipo Mario de Roos, 12s lipo Jan willem Maas, 12s lipo Remon Rekers, 6s lipo ? Michael Daris, 12s lipo en ik zei de gek,12s lipo Ja, niet iedereen zal tegelijk laden dus als , laten we zeggen, 6 man tegelijk wilt laden a 300W per stuk dan kom je op 1.8kW Met 2kw zou je een heel eind moeten kunnen komen denk ik . Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
is goed geen probleem zal zorgen dat er een aggegraat van min 2kw aanwezig zal zijn voor de laders. gr, Jan-willem
__________________ T-rex 700E V-stabi... T-rex 700 E Skookum 720... T-rex 500 GF Beast-X.....T-rex 250 Beast-X......FF9 |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
hey Bas zag net dat jij nog een duo lader heb gekocht dus min 2,5kw?????? gr jw
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
ha ha ha ,inderdaad ja, maar ik hoef niet met 2 laders tegelijk te laden. De 12s laad ik op de wedstrijd gelijk na de vlucht, dus dan is 1 lader genoeg . Het is meer voor thuis als ik met meerdere heli's / vliegtuigen heb gevlogen Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |