![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| 27 & 28 Juni Het heerlijk weekendje komt er weer aan !!!
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 10 juni 2009 om 10:56 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Zenderbewaking vraag. Is op Zondag nog zenderbewaking nodig? Of voldoet naar jullie mening het knijper systeem? Ik heb namelijk het idee dat het gros al op 2.4Ghz vliegt.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Hoe schrijf ik me in voor de BBQ? Mn nachtvliegsetup is nog niet af, maar tegen die tijd wel hoop ik.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Dat ziet er cool uit Bas !! Ik ben benieuwd. Laurens, BBQ inschrijving staat op onze site. Mail anders gewoon naar BBQ at Jupiter-venlo.nl
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Gedaan!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
Haha, Ik persoonlijk vind zo een kermisattractie maar niets. Iedereen zijn eigen ding natuurlijk. Zou het wel graag willen zien al die lichtjes in de lucht. MMMMhhhh, ik heb toch zelf ook nog 2 lichtdraden... ff kijken....ja gevonden... iemand belang bij???? kan ze zo meenemen. Of mijn vriendin en ik voor de BBQ komen is nog onzeker, ze moet eerst kijken of ze vrij krijgt van werk. Zou wel gezellig zijn. groetjes remon |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Is er zenderbewaking nodig op een helimeeting tegenwoordig? (Buiten het knijper systeem) Hoe is dit dit jaar op andere meetings gedaan? Info of meningen zijn welkom.
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Alleen voor 35 en 40 mhz, voor zover dat nog gebruikt wordt. Maar ik denk wel dat het wijzen op het knijperbord voldoende is.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
@Walter Ik denk dat voor het in kaart brengen van wie wat vliegt (zeker voor het geval het mis mocht gaan) het toch wel handig is dat er zender bewaking is. Is ook een stukje veiligheid en daar moet je niet op sparen denk ik. @Bas ziet er goed uit ik ben benieuwd! @Remon Je hebt nog light ropes? Welke kleur/merk met een driver? Greetz en ik zie jullie in Venlo! Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ik wil niet opscheppen hoor. Maar het is HET heli evenement in het jaar in Nederland Als heli dude moet je hier gewoon bij zijn.
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Na overtuigend success van vorig jaar wil ik weer de massa inverted flight doen op zondag. ![]() Ik had nog nooit met zo'n grote smile op mijn gezicht gevlogen.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Whooeewww! De "VENLO INVERTED PARTY" schopt kont! Goed plan Walter, dat moet een jaarlijkse traditie worden! Dit keer alleen meer mensen met camera's gevraagd.
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |