![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Allemaal, Een van de leukste wedstrijden van de Dutch3D en KNVvL komt er weer aan in Venlo. Schrijf je dus allemaal weer in voor volgende week maandag. Zoals altijd zullen er weer leuke prijzen worden verloot onder de deelnemers. Inschrijven op Dutch 3D Competition ![]() Groeten, John. Laatst gewijzigd door jvsjvs; 17 juni 2009 om 22:11 |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik heb me weer ingeschreven!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Mooi Laurens. Kun je het originele doel weer eens opfrissen: "Walter verslaan." Ben je er ook op zondag?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 19 juni 2009 om 11:41 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Ik wil de zondag ook wel eens mee maken bij jullie
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik ga dr nog steeds voor ja, maar door mn opleiding heb ik toch net te weinig tijd om te oefenen. Ook werkt de heli niet echt mee dit jaar. Zondag ben ik dr ook
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ieder jaar probeer ik de prijzen weer mooier te maken. Iets bijzonders, wat je ook nog van je vrouw of vriendin ergens mag neer zetten. Dit jaar ben ik wederom trots op het resultaat:
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
Verdorie walter, mooi prijzen weer. Heb me ook weer ingeschreven... yoohoo... Paar moeilijkere figuren erbij... Hoop op mooier weer dan in Bruchem, dat was echt moelijk om de figuren goed te vliegen. Ik hoorde dat komende week de temperaturen weer omhoog gaan. Groetjes remon |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Net heb ik toevallig het journaal gezien. Zeldzaam maar waar laten ze een keer een langere termijn verwachting zien. Omdat hij zo mooi is Volgend weekend rond de 25 graden met minimale afwijkingen. De vooruitzichten zien er ERG goed uit (tot nu toe). Ik hoop dat we traditie van mooi Heli weer in Venlo kunnen voortzetten.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 21 juni 2009 om 08:45 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Dus kun je dan ook nog zelf even fladderen na de opgedane inspiratie van de wedstrijd.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
| Citaat:
Hoe laat zijn de FTM's?
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Ziezo, het is mij ook weer gelukt om in te schrijven. 2 nieuwe figuren erbij die ik vandaag voor het eerst heb gedaan, dus daar moet ik de aankomende dagen nog wat meer routine in brengen. Maar dat gaat wel goed komen. Prachtig Walter, ik zou me haast weer inschrijven in de B klasse om er iig kans op te kunnen maken Bart, de FTM is de 2e ronde. Zorg dat je er voor 11 uur bent om hem niet te missen. Denk zelfs al half 11. Nog ff oefenen en tot volgende week!!! Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |