![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Hallo, ik had het er zaterdag met john vugts nog over dat het wellicht leuk zou zijn om voor de laatste wedstrijd t-shirts te laten bedrukken met het dutch3d logo erop. Dat zou iemand al uit hebben gezocht en geconcludeerd hebben dat het toch te duur zou zijn. Nu heb ik eens rond zitten kijken en een site gevonden die dit kan. Een gewoon t-shirt met wat tekst komt op 10.95euro, maar dat is waarschijnlijk goedkoper dan een gekleurd logo. Helaas heb ik het dutch3d logo niet in vol formaat (alleen een heel kleine) om te kijken wat het gaat kosten. Degene die dit wel heeft, zou eens kunnen proberen om dit te uploaden en te kijken wat de prijs dan is. Dat kan hier : Kleding bedrukken vanaf een stuk. Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Neem eens contact op met forumlid Cirrus. Hij organiseert mede het modelvliegkamp en daar worden ook shirts voor gemaakt, misschien weet hij nog een goede plek om je shirts te bestellen. Met school hadden wij met wintersport truien,thirts etc laten maken. Een shirt betaalde we toendertijd €15 voor(als leerling dus). Dit was met 2 kleuren bedrukt. voorbeeld:
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Voor een foto komt ie uit op 26 euro per stuk en max. A4 formaat. Heb onze jasjes bij FerryQuick.nl in Maarsen laten bedrukken en dat was 15 euro voor de voorzijde en achterzijde (zonder jasjes en alleen tekst). Heb nu weer 2 shirts liggen die ik tzt wil laten bedrukken
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
De eerst vraag die je moet stellen, wat is men bereid uit te geven voor zo'n shirt? Ik heb het bekeken en kom al tegen de 30 euro aan (shirt voor en achter bedrukt) Nou hoeven we er natuurlijk geen winst op te maken, maar minimaal 30 euro per shirt is wel aan de dure kant. Als we er vervolgens 20 laten maken en er zijn er maar 9 die er een aanschaffen dan maken we daar natuurlijk goed verlies op. Het idee is erg gaaf en hadden we zelf ook al besproken aan het begin van dit jaar, maar we denken dat het niet haalbaar is. Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
@Lazerbeak: Ik ken een klein drukkertje in Zoetermeer die voor onder de gewoonlijke prijs zeefdrukt. Groetjes Hezz |
|
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
heb je mijn t shirt gezien in venlo? Walter heeft er een foto van gemaakt. Een mannetje die over een gecrashte 450 pist en zijn middelvinger opsteekt. Een maat van my doet dat. Kan wel eens vragen wat dat kost als er animo voor is. Zelf de naam van de piloot kan er op. Groet remon
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Bedankt voor het goede meedenken! Super! Ik ga het nog eens even in de groep gooien, heb zelf ook nog wel een aantal ideeën om het misschien wel mogelijk te maken. Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |