![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Is er bekend wat de redenen hiervoor zijn? Erg jammer, aangezien het zo goed werkte.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Wat raar,dit levert toch geen enorme voordelen op? VSTABI daarentegen wel. Je kunt dan voor de hover figuren de "paddles" enorm zwaar instellen en voor vlucht figuren licht. Dit levert wel een oneerlijk voordeel op tov de paddle vliegers. 2014 ???? Waarom trouwens zo ver vooruit?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Nee, zodat niet iedereen halverwege het seizoen gaat wisselen met spullen.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
Flink seizoen !!!
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Die hek levert wel een enorm voordeel op tijdens de autorotatie natuurlijk. Maar over het algemeen genomen zal een V-stabi tijdens de gehele vlucht meer voordeel geven. Misschien duurt het nog zolang zodat iedereen eerlijk de kans krijgt om een dergelijk systeem te kopen/instaleren??
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Dat het pas vanaf 2014 mag lijkt mij te maken hebben met het gegeven dat eens in de 4 jaar de regels en de figuren worden aangepast. Voor 2010 is dat net gebeurd en vastgelegd. 2014 is dus de eerstvolgende mogelijkheid. Steven |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Nou Bye bye flybar dan! Dat is dus het einde van de mechanische flybar, zoals voorspeld komt er dus een einde aan en ik moet zeggen dat ze behoorlijk snel zijn met de beslissing bij de FAI. Dat de uitvoering nog zo lang op zich laat wachten zal idd de rede zijn die Steven aangeeft. Een V-stabe geeft idd behoorlijk wat voordelen, maar als iedereen het gebruikt komt het toch weer neer op de stuurmanskunsten. Dus dat is het voordeel van de lange periode die er nog zit tot aan de legalisering. Jammer dat je idee niet een keer internationaal is ingezet Cees Greetz, Michiel p.s. Steven je onderschrift is erg leuk
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Tis offtopic, maar Ik lust dus ook geen kaas, vooral niet op brood. semi topic dan,Buiten dat flybarless met vstabi oid voor de gebruiker beter is, kon ik bij Tjerk de strakheid van zijn Vibe duidelijk zien tov de trex die hij kort daarvoor vloog. ik ben bang dat ik aanstonds ook aan de beurt ben. steven |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| WHahaha ik viel gisteren ook van de stoel van het lachen!!!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
jammer Cees ... flybarless, ach ja, als iedereen ermee vliegt is het weer net alsof niemand ermee vliegt (als je begrijpt wat ik bedoel...) nog even een leuk detail; Ito is weer nr. 1 geworden in USA en vliegt nu ook elektro. Had nog een keer een motorstoring door een slechte soldering aan een van de accu's (de duitsers deden het trouwens ook niet slecht) Als die oersaaie hooverfiguren nou eens verdwenen in deze klasse dan zou ik het ook wel een keer willen proberen, grote dynamische figuren vind ik namelijk wel mooi en sierlijk (het zou ook wel leuk zijn als er meer F3C achtige figuren in de dutch3d zouden komen) Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
3D of F3C, daar is een duidelijke scheiding tussen Bas. En die "oersaaie" hoverfiguren, die zijn echt niet zo saai om ze zelf te doen, ik geef toe het kijken er na is niet altijd even boeiend, maar probeer ze maar eens! Dat is echt wel een uitdaging en erg leuk om te oefenen. Dus: Make your choice 3D of F3C er zal geen tussenklasse komen. Maar je kan natuurlijk wel een wat F3C achtige stijl aanhouden bij het 3Den, groot ,wijd en precies vliegen! Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |