![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 32
|
hier staat nog een filmpje die ik gister ervan gemaakt heb,... Nederlandse 3d, en ibisweg....3DHF&RCP!!! on Vimeo
__________________ Logo 600, T-rex 450pro @ Futaba T8FGwww.RCpilotenforum.nl Sponsored by www.Hobbymaniac.com Proud to be a Maniac! |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
Even een kleine kant tekening bij het in de handen drukken van een microfoon voor de caller. De caller en de vlieger overleggen tijdens het vliegen, ook al is het maar kort, sommige belangrijke dingen. Dit is misschien niet voor iedereen zijn oren bestemd. En misschien zijn er zelfs callers die het al een opgave vinden om er te gaan staan en dan moeten ze ook nog eens door de microfoon praten. Ik zei namelijk tegen Heike (mijn caller) dat ze misschien volgend jaar een mic in de handen krijgt.... haar eerste reactie was van Zo een vaart zal het wel niet lopen, maar het zijn van die kleine dingetjes die je wel behoort mee te nemen in de agenda punten. denk aan de nieuwe deelnemers. here are my two cents: - Tjerk zei het al, maar meer info op de site is een must. - Misschien is er iets mogelijk zodat je wanneer je je inschrijft automatisch een mailtje ontvangt met daarin veel belangrijke punten. -Info hoe de dag verloopt -hoe vaak je moet vliegen -Wat er van je verwacht word -Regels op het veld (denk aan gisteren, het bij je hebben van een kanaal dat niet mag worden gebruikt) -adres van het veld en hoelaat aanwezig -Inschrijving op de dag zelf en het betalen -Algeheel meer bekendheid aan geven. -Gastvliegers uitnodigen die een demo weggeven. (alhoewel dit waarschijnlijk aan kosten gebonden is) -Kraampjes -sponsors Voila, dit zijn misschien punten waar jullie het in de vergadering over kunnen hebben. Heb alleen maar meegedacht, dit zijn geen negatieve punten of zo. Doe er wat me zou ik zeggen. Remon |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Mooie opsomming Remon daar moeten ze toch wat mee kunnen
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Goede opsomming Remon ! Hier beelden van door mij gemaakt: RCpilotenforum.nl :: Bekijk onderwerp - Ron&Tha-Z, Ibis outdoor, Dutch3D 13-09 (READY)
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
En wat beelden van mijn hand, meer volgen... RCpilotenforum.nl :: Bekijk onderwerp - 13/09/2009 People at D3D
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Mooie beelden mannen! Lijkt me een gave bezigheid om heli's op de foto te zetten. Ten eerste is het je andere hobby, daarbij een uitdaging om die snel bewegende onderdelen er precies strak op te krijgen! Keep'm coming! Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Gave foto's! Ik had totaal mijn dag niet en ben er nu achter dat ik gewoon een spuughekel aan wind en motregen heb, werkelijk niets ging normaal en heb gedurende de dag meer aan emigreren gedacht dan aan vliegen. De schakelaar van mijn zender werkte als vanouds perfect, sterk ding die DX7, je zet er de atmosferische ventilator mee aan, van 4BF naar 6BF in een klik. Idle-1 erop en je kan genieten van een heerlijke mix met motregen..... Life sucks.. Maar het was zeker gezellig! En ik ben als een blok in slaap gevallen na thuiskomst. Iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen en tot snel. Grtzz, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Ik was ook zo moe ![]() Vroeg op, die wind, vliegstress, lang rijden. Maar zeeeeeeeer blij Wat een mooie foto's jongens
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Walter plaats jij ze ook nog, die podiumplaats is voor mij misschien de laatste maal ..... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #72 (permalink) |
|
Hey jongens even een vraagje maar ik kan niets van afgelopen zondag terug vinden op de duch3d.org site klopt dit of zit ik niet goed te zoeken..
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Dat klopt... De site gaat op de schop en gelukkig weten we allemaal wel dat dat nodig is.. Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
Goed nieuwzzzz succes
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |