![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Hallo, ik begreep dat de figuren voor F3C voor volgend jaar aangepast zouden worden. Op de site van de knvvl kon ik niks vinden Heeft iemand een link naar de nieuwe figuren en regels ? Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Bas, heb jij wel gegoogled? http://www.f3c.se/docs/other_docs/Fr...rop%202010.pdf Dit zijn ze. Goed lezen. en check runryder ook even. Er wordt daar ook over de figuren inhoudelijk gediscusieerd. ik ben van de week serieus begonnen met deze set te simmen.....pffffff, valt niet mee nog. Steven |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Ik kom kijken als je die ene looping gaat proberen!!! Nico neemt de camera wel mee! Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 september 2007 Locatie: Thuis
| Citaat:
Hallo Bas en Steven, Het definitieve progamma is net wat anders geworden, stuur me jullie e-mail adressen en ik mail jullie het nieuwe toe. Groet, Ronald
__________________ Hirobo - SAB - GR/JR MC24 + Weatronic 2,4 Ghz - Scorpion - Castle Creations www.dutchf3c.nl | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Remon, Als het oefenen deze winter lukt en ik door de figuren heen kom met mijn toestellen, dan wel. Maareh, er zijn dus een paar "als"-en. Ik kan ook eerst es proberen kampioen te worden in de sportklasse. Steven |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Steven, Ronald, bedankt . Ik dacht dat de figuren nog niet vast lagen. Maar goed, enkele leuke opmerkingen op de de link van Steven : "Hovering maneuvers are rather short time. It’s better for pollution (judges) and for the electric helicopter development" Dat klinkt mij goed in de oren, ik vind ze nu lang duren ..... De pullback met flip is er dus uit, leek me ook erg lastig en vereist een heel goed afgestelde staart. Een looping met de bovenin een piro lijkt me ook pittig ..... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Op zich leer je dat alleen door ervaring
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2007 Locatie: Thuis
|
Vond een filmpje waar de aerobatic figuren van het nieuwe progamma worden gevlogen. YouTube - F3C??????P???? Groet Ronald
__________________ Hirobo - SAB - GR/JR MC24 + Weatronic 2,4 Ghz - Scorpion - Castle Creations www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
En hier een paar figuren uit het D- schema. figuur D4 YouTube - D4 : Cubain 8 with 1 negative flip on the first 45° descent figuur D5 YouTube - D5: Pullback with 3 small half loops figuur D8 YouTube - D8 : Horizontal translation negative flip figuur D9 YouTube - D9 : 1 vertical 540° flip Niet dat we hier wat aan hebben, maar het is wel mooi. Steven |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Het is wel klein op het filmpje. Maar wat ik er van kan zien zal het F3C seizoen 2010 zal in ieder geval spannender worden
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 27 september 2009 om 07:52 |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
hey Walter, met het idee in de gedachten dat ik het "p" schema ook wil gaan vliegen, vind ik het nu al veel te spannend. Gelukkig zijn het figuren die ik allemaal met 100Kph+ kan aanvliegen!!! S |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |