![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Hallo Frits Raymond John of wie het weet, Is de op de dutch3d site staande uit slag van de tweede (het was toch de tweede die verkeerd gegaan was?) wedstrijd de gecorrigeerde versie? En dan bedoel ik de excell sheet natuurlijk.. Groeten Steven |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
volgens mij zou het al lang gecorrigeerd moeten zijn ? Nu we het er toch over hebben, ja het was nogal een verassing toen we het hoorden, van een 4de naar een eerste plaats is nogal wat ..... we hebben nooit inzage gehad maar gingen ervan uit dat er inderdaad een verkeerde puntentelling was gedaan ... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
ik zit net te kijken en ja de excel zou moeten kloppen want bennie heeft 2000punten en ik 1983 bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
het feit dat alles genormeerd is aan de hand van de nummer 1 = 2000 punten maakt het moeijlijk om te controleren Heb het net even uitgerekend Ik zie bij mijzelf staan : round 1 : 217 = 434 inclusief k-factor , deze ronde vervalt round2 : 258.5 = 581.5 incl.k-factor round3: 272.5 = 612.5 incl. k-factor totaal gemiddelde = 597 bij Bennie : round 1 : 233 = 550 incl. k-factor round2 : 235.5 = 547.5 incl. k-factor, deze ronde vervalt round3: 277 = 665 inbcl k-factor totaal gemiddelde = 607.5
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 Laatst gewijzigd door 666yeti666; 22 september 2009 om 15:17 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
De uitslag in het orange zijn de verdiende scores vermenigtvuldig met de K factor. De uitslag in het rood is de omrekening naar 1000 punten. 2 besten van de 3 uitslagen tellen. Bennie 2 heats gewonnen 2 x1000 punten. Sebastiaan 1 heat gewonnen 1000 en de andere 983 maakt 1983 totaal. Groet Raymond Laatst gewijzigd door Raymond Houtman; 22 september 2009 om 21:26 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Kudos Steven! Volgendjaar F3C? Of gaan we jou voortaan ook in een oranje pak zien. (de straf als je naar de F3C moet maar niet gaat) Groenten, Jou "voorganger"
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
@ remon, Euuuhm , je zal de punten even moeten natellen , maar ik denk dat de jongens waar geen einduitslagcijfer voorstaat gewoonweg geen KNVvL lid zijn en dus niet meedoen in de KNVvL einduitslag. Ze doen dan uiteraard wel weer mee bij de dutch3d einduitslag maar de eerste 3 plaatsen zijn daar natuurlijk hetzelfde.......... Enne , je hebt het fantasties gedaan. Echt super. Je hebt er denk ik ook aardig voor ge oefend en dat werkt zich altijd uit in hogere scores. @ tjerk, Bel Nico maar voor de crash-cam. Ik ga voor het F3c.............. een oranje pak kopen,....... het idee alleen al , je weet toch dat blauw meer mijn kleur is?? Ik zal eerdaags mijn dagboek vervolgen. Of zal ik een nieuwe maken? Zteven Laatst gewijzigd door heimhelicopters; 12 oktober 2009 om 20:43 |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Gaaf! Niet gedacht dat je er gelijk voor zou gaan! Als ik je ergens mee kan helpen met oefenen en/of uitproberen laat 't dan weten! Een paar F3C figuren oefenen kan nooit slecht zijn voor de ontwikkeling. Daarbij ervaringen uitwisselen zal het leerproces alleen maar verhogen. I'm excited! Groenten, Tjerk PS, avatar zo beter? Blauw pak wou je toch!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
das een stuk beter! heb je een voorstel hoe ik op het f3c moet gaan verschijnen? greetzsteven sjoeps, ik heb m'm halve beeldscheerm ondergeproest van het lachen......... pino pino Pino-pak! Laatst gewijzigd door heimhelicopters; 12 oktober 2009 om 22:50 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |