![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2007 Locatie: Thuis
|
Dit is echt knallen met een F3C heli !! RCMovie.de - MHM09, Scott Gray (CA), Show - Videoplattform für den RC-Modellbau Groet Ronald
__________________ Hirobo - SAB - GR/JR MC24 + Weatronic 2,4 Ghz - Scorpion - Castle Creations www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Er zijn in Nederland ook veel van deze 3D piloten, bezoek ook eens 3DHELIFREAKZ • Forumoverzicht hier vind je veel info over deze sport. En als je dit een keer live wil zien moet gewoon een keer naar MVA Almere komen daar word ieder weekend hard getraind. Groet Henry
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Als je nou eens ECHTE 3D vliegers wil zien en geen "youtube 3Ders" kom dan eens naar een Dutch 3D wedstrijd kijken of ga een keer naar de club in Hoofddorp, dan heb je de beste van Nederland te pakken. Wat betreft het fimlpje (en dan niet die oude meuk van een Szabo) ja die Scott Gray die kan echt goed vliegen. Heel mooi strak en tof dat ie wat 3D moves doet met zijn F3C machine Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
| Citaat:
Wat ben je toch goed man,jammer dat je niet kunt delen. Henry Luchtmeijer
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2007 Locatie: Almere
| dus we moeten met z'n allen naar jou kijken, daar zakt echt mijn broek van af. ik ben ik hoofddorp geweest en op de d3d dagen, wat een saaie bedoening. jullie vliegen allemaal alsof het moet lijkt het wel. je word totaal niet verwelkomd of aangesproken. als dat dan de 'echte 3ders' zijn laat me dat ALSJEBLIEFT een youtube 3der zijn. wij hebben tenminste heel veel FUN in onze hobby, en proberen iedereen te helpen inplaats van af te zeiken. pff de "echte 3ders" ..... je pet is echt veel te hoog
__________________ If the wings of the aircraft are moving... It's probably a helicopter... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Michiel.. dat valt me nu echt van je tegen man... Je moet je ogen toch echt eens een keer verder open doen jongen! Dat ik dit jaar niet meegedaan heb aan de D3D had zo zijn reden.. en dit is voor mij dus weer zo'n reden waarom! ik hoor her en der alleen maar mensen depresief reageren dat ze pogingen gedaan hadden om te stoppen omdat ze toch niet verder kwamen... ach hoe zou dat toch komen? Afbranden ben je heeel erg goed in.. maar what's new.. moedig het eens een keer aan ipv alles naar je toe te trekken... die kar is toch veeel te zwaar voor je geworden... je was toch gestopt? echt kappen nou met die flauwe touwtrekkerij.. Friday Night Flying! @ Mva (hehe) ps.. sorry voor de topic vervuiling maar kon mij even niet houden.. Back on Track Dit is pas kicken!!!
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl Laatst gewijzigd door Dirk Luchtmeijer; 24 september 2009 om 00:09 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Back ![]() Het is een cool filmpje van Ronald. Je ziet gewoonweg niet vaak F3C (achtige) filmpjes als het 3D geklapper. Het was niet zo'n handige opmerking van Michiel... Laten we het daarbij laten.Iedereen die heli vliegt is Cool. Laten we elkaar in waarde laten en VLIEGTUIGEN gaan afzeiken ![]() (dat doen ze ook bij ons)
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 24 september 2009 om 08:44 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Wanneer ben je dan in Hoofddorp geweest? Normaal gesproken zijn er altijd een hoop heli vliegers (vooral op zondagochtend) waarvan er een hoop ook 3D vliegen en het is er altijd erg gezellig. Misschien ben je net op de verkeerde dag gekomen Verder wel leuke filmpjes, ik ben geen fan van Szabo maar op dat filmpje zie je wel goed hoe ontzettend traag die Raptor eigenlijk was tegenover de Trex waar hij nu mee vliegt. Gr. Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Blaat
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl Laatst gewijzigd door Lazerbeak; 24 september 2009 om 11:54 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
Wijze woorden Walter
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
| Sorry Tjerk.. maar ik kom dan toch zeker voor mijn broer op jongen.
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Blaat
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl Laatst gewijzigd door Lazerbeak; 24 september 2009 om 11:54 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
|
Denk niet dat Michiel het zo slecht bedoelt jongens, ook al komt het er niet zo tactvol uit. Zolang iedereen plezier heeft met z'n heli is het goed, heeft ook geen zin om elk woordje als een mogelijke aanval te zien op je ego. http://www.youtube.com/watch?v=PAPtOr9s-h8 Leuk filmpje, met align vbar!
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |