![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Hey Walter!!! Ik had nog niet verwacht dat je het nu al kon melden! Je kon het niet meer houden zeker Gaat de mooiste 3D Masters ooit worden, ben ik van overtuigd!!! Maken dr wat moois van! Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik was laat en dacht laat ik nog even kijken.... WOW wat super gaaf is dit zeg Het is ook een prachtige locatie, en erg stoer dat je dit initiatief hebt genomen Walter. Als er evt. hulp nodig is dan hoor ik het graag. Grt, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
Citaat:
PMmetjes staan in jullie boxjes.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | ||
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
![]() Maar Paul had al gezien dat je 3D Masters 2010 Venlo al kon Googelen. Via sponsors die gisterenochtend zijn geïnformeerd was het al uitgelekt op andere forums. Even overlegd met Jeff die ook zei dat ik het dan al naar buiten kon brengen. --------------------------------------------------------------------------------- Het event is in de pocket. Nu gaat het werk er voor beginnen want Jeff heeft heeeeeel veel bij mij belegd. Logisch ook, omdat hij in de UK zit. Zoals al is gezegd had ik veel commentaar op 3DM in Spanje geuit op het 3DX forum. Er was ook heel veel fout gegaan in Spanje. Ondermeer door de ondersteuning daar ter plekke. Nu is het aan mij/ons om dit dus beter te laten gaan. We maken dit gewoon de beste 3D Masters OOIT !!!! - Geen exotische prijzen - Veel sponsor/winkel stands - Uitgebreid pallet voor eet mogelijkheden - We gaan een soort food-coart maken waar je kunt zitten en eten - Hotels en bungalow parken in de buurt (lijst wordt gepubliceerd) Het wordt GEWELDIG !!!
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 18 november 2009 om 09:04 | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 6 januari 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 31
|
SUPER walter, dat heb je echt netjes en GOED voor elkaar!!! ik ben erbij. En steek wel een handje uit als je hulp nodig hebt!
__________________ MX-22 -> Three Dee NT Vstabi & Three Dee MP/e Vstabi RC-heli WORKSHOP + Vlieglessen -->www.pitch-play.nl / www.3dhelifreakz.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Super Walter! Gaat zeker weten erg gaaf worden! De afgelopen dagen keek ik al elke dag al 3x op de 3D Masters site nieuws inmiddels ook op staat: 3DMasters Gr. Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Hehe eindelijk kunnen we vrij spreken! We wisten het al een tijdje en je wil het zo graag met andere delen, maar nu kan het eindelijk!!! Dit gaat een top event worden! Dankzij de ruime ervaring met de Dutch 3D moet dit zeker gaan lukken!!! @Bas: flink er tegenaan dit jaar! Dan kan jij er de mooiste 3D Mastersclass prestatie ooit neer zetten en dat op eigen bodem!!! Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Eneuh... Wat dacht jij er van Michiel? Je kunt als veteraan Bas niet alleen ons land laten vertegenwoordigen. The Dutch people are counting on you 2! (at least, I am) Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Thanks for the support Tjerk! Maar ik moet nog even goed nadenken en het is ook afhankelijk van de figuren. Voorlopig is mijn "mind setting" niet meer zoals ie geweest is en heb ik sinds Almere geen heli meer aangeraakt, op een paar vluchtjes indoor en op het voordeurveldje na. Iets anders veel belangrijkers, wie gaat de onzin die op 3D Masters set for Holland next year - RcHeliaddict even verbeteren iemand die een account heeft? We moeten voorkomen dat er een negatieve sfeer om de 3DM in Venlo komt te hangen en dat hebben ze daar al goed voor elkaar. @Paul Ik zag dat jij al op Helifreak had gereageerd, kan je dit wellicht wat uitgebreider doen? Vooral de vooroordelen over het weer dat is onzin. In juli heb je toch een grote kans op mooi weer, uiteraard het blijft Nederland maar je kan het ook overdrijven. (dat is ook op dat Engels forum trouwens) Greetz, Michiel
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Dat is knap werk Walter! Gefeliciteerd! Na de mooie verslagen van Tjerk wil ik die sfeer ook wel eens proeven en de top zien vliegen! Veel succes met de organisatie! Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Jezus wat een geneuzel op dat forum, volgensmij weet niemand daar de reden dat t niet meer in Engeland gehouden wordt.. Duidelijk voorbeeld van een schaap over de dam.. 1 maal negatieve reclame en iedereen praat er gelijk in mee terwijl ze geen idee hebben waar het over gaat. Gelukkig regent het nooit in Engeland. Wie bedoelen ze met "the man is a plank"? Walter? Jeff? Ik kan ze enigszins gelijk geven, na de flop van afgelopen jaar in Spanje is iedereen een beetje genezen van het 3D Masters verhaal. De wedstrijden waar super, maar de organisatie zat vol gebreken. Ik hoop niet dat het zich gauw zal verspreiden over de andere forums, dit is de slechtste reclame die je kunt hebben. Dit probleem moet een stukje goede PR "zien op te lossen".
| | |
| | #29 (permalink) | ||
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
| Citaat:
Zodra ik dingen daar zag verschijnen walter smsen !!! Citaat:
Zover ik weet helifreak er nog niets van af. (staat wel iets op het NL forum maar daar kijkt niemand
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC | ||
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
| Citaat:
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |