![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2008 Locatie: Reuver Leeftijd: 26
|
lol, wat zei ik je walter: Citaat:
en in italie zijn ze druk ons veldje aan het researchen:
__________________ Compass Team Pilot - Paul Dunn MKS Servo / Helicanopy.nl / KBDD / MTTEC Laatst gewijzigd door DaMiGe; 18 november 2009 om 14:26 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Kampen Leeftijd: 32
|
HAHA zelfs de coffeeshops worden er bij gehaald,...Miss maar beter dat die negatieve personen ook niet komen, maar idd voor de mensen die nog geen oordeel hadden, krijgen tenonrechte meteen een verkeerd beeld, das jammer. En wat t weer betreft, daar heb je NERGENS ter wereld zekerheid over. Engeland staat zelf ook niet bekend om t meest prachtige weer toch? Ik ga er iig proberen bij te zijn!
__________________ Logo 600, T-rex 450pro @ Futaba T8FGwww.RCpilotenforum.nl Sponsored by www.Hobbymaniac.com Proud to be a Maniac! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2007 Locatie: Almere
|
whooeehaa ik hoopte al dat het volgend jaar in de buurt zou zijn. nou dat is het zeker! dream come true. Thanks Walter voor al je inzet. ik zal er zeker zijn
__________________ If the wings of the aircraft are moving... It's probably a helicopter... |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Yoho Walter, Superrrrrrr gefeliciteerd!!!! Dat worden een paar suppeeerrrrr dagen. Gaan we met z'n allen gezellig samen op de camping of zijn we gewoon tot de late uurtjes op het veld? Let's see the masters, shake hands and have fun!! heb er nu al zin an. Zteven.
__________________ Met die ouwe meuk, ging dat toch best leuk! Zteven! does F3c!!! Team Twente! www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 37
|
Damn, dit is echt verduiveld goed nieuws zeg. Goed gedaan Walter, nu hebben jullie de kans om de fouten die in Spanje gemaakt zijn recht te zetten. Wauwie dit is echt super, ga gelijk vrij vragen voor die dagen. Jullie kunnen natuurlijk ook SBS6 contacteren of ze daar een verslag van willen maken. Beetje PR en Reclame kan nooit kwaad. Shit zeg, ik ga er zekers zijn die dagen!!!!!!!!! Groetjes Remon |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Hier zullen de Nederlanders zeker mooie Hotel tips mogen verkondigen! (..) Ik ben er ook, als fan dan Mooi is dat. Is dat wat: Hotel Bilderberg De Bovenste Molen in Nederlands Limburg
__________________ http://s304.photobucket.com/albums/n...view=slideshow | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2008 Locatie: Genk - Belgium Leeftijd: 41
|
Ik denk dat jullie op flink wat Belgische interesse mogen rekenen ook ! Deze kans om het van dichtbij mee te maken laten we niet voorbij gaan ! (En je kent die Britten toch...chauvinistisch tot en met.) Laatst gewijzigd door Funky; 19 november 2009 om 02:10 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 45
|
ook ik zal zeker eens komen kijken en wat de britten ook zeggen als ze horen dat wij bier hebben en dat de kroegen erg laat open blijven komen ze vanzelf erg gaaf ben erg benieuwd hoe dit alles er van dichtbij uit ziet
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2004 Locatie: Loppem (BE) Leeftijd: 44
|
Ja RCheliaddict, daar kunnen ze er wat van om mensen op hun donder te geven, vraag me niet hoe ik het weet. Zoals eerder gezegd in dit topic, laat negatievelingen uit Engeland maar in hun koelekikker landje en laat de postievelingen maar overkomen !! Gewoon pure fun, daar is het hem om te doen ! Grtz, Dirk
__________________ Compass Support Team ATOM 500 FBL (BeastX) / ATOM 6 HV FBL (BeastX) / 7HV (BeastX) / Henseleit TD R |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 9 oktober 2009 Locatie: noord limburg Leeftijd: 56
|
Goed gedaan walter om zo iets groots binnen te halen nu begint het werk succes. Ik kom er nu ook achter hoeveel werk er op je af komt maar het is ook leuk om te doen. gr Arie
__________________ organizer RC-heli-shop-funfly 2012 Hirobo Sceadu Hirobo Dauphin 2 Twinjet 212 Graupner |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
eeerrhh.. Ja. Heb jij ze in je schuur staan? P.S. Dank voor alle positieve reacties Het zou gewoon cool zijn als bijna heel heli-Nederland en België er zou zijn.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 20 november 2009 om 09:52 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |