![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #62 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
Ik zal thuis eens overleggen .... Had je al een adres van die camping ?? Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Ik was ook nog in overleg Maar de vrouw is accoord dus ik kan aktief op zoek nu, ik houd je op de hoogte. Heb er alvast veel zin in.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
OK, hier is de link naar het excel bestand met hotels en campings. http://www.jupiter-venlo.nl/Accomodations.xls Plaats dit AUB nog niet op andere forums. Dit moet eigenlijk via de 3DM site worden gecommuniceerd. Ik wil alleen mijn forum-maatjes hiermee wat inside information geven.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2007 Locatie: venray Leeftijd: 41
|
ook geplaatst in dit toppic: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1468118
__________________ www.mcvenus.nl |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2003 Locatie: Meldert, België Leeftijd: 51
|
Hoi Walter, Proficiat met dit evenement. Veel succes met de organisatie. heb net gekeken 105km is toch niet ver. Elke dag op en af karren. Ik zal er zeker zijn, als supporter. Jos
__________________ Hirobo Eagle3 WC ombouw elentriek, Hirobo Freya, Pegase |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2006 Locatie: Brussel - B Leeftijd: 43
|
Volgens mensen op RunRyder zou Tareq Alsaadi ook graag naar NL komen om een shoowtje weg te geven... Hopelijk gebeurt dat ook, toch 1 van de spectaculairste piloten op het ogenblik...
__________________ 14MZ --> Srimok 90 (soon v-stabi), Vibe 50 v-stabi, 500 v-stabi, 450 pro, Yak54 (88") http://www.rcpilotenforum.nl |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Spectalulair zeker, maar ik zie toch liever Dominik Hägele vliegen, maar smaken verschillen, gelukkig Heb net mail gehad van 3DM en ze zijn terug naar de "oude" regelgeving. Dit betekent dat weer ALLE rondes tellen voor de voorrondes. Ze hebben nu een soort joker systeem ingevoerd waarmee je in overleg met de jury één vlucht over kan doen in de voorrondes. Tevens worden er GEEN wijzigingen in het setfiguren programma aangebracht wat de kans op een deelname door mij verhoogt. CURTIS YOUNGBLOOD zal deelnemen in de jury plus dat hij demo's zal geven wanneer ie niet aan het jureren is! COOOOOOOOOOOL Bij deze zijn jullie ook weer op de hoogte! Greetz, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
|
Hmm hoop dat ie zn FBL systeem bij zich heeft Tegen die tijd zullen de Align jongens ook wel met hun systeem vliegen hoop ik. Lukas Riva en Bert Krammerer (als het goed gespeld is) hoop ik daar ook te zien.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Ah Michiel gaat mee doen! Alsaadi, zeker spectaculair om te zien! Maar moet toch bij Michiel aanhaken, als er iemand kippenvel kan veroorzaken is dat Domink wel! Maar de top attractie moet toch wel Curtis zijn De battle of the flybarless systems zal binnenkort wel lostbarsten, ze zijn ongetwijveld allemaal wel goed. De een zou alleen wat omslachtiger zijn dan de ander. Riva was dit jaar gewoon slecht bezig. Ik heb de filmpjes van 2008 laatst terug gekeken en toen vloog hij echt stukken beter. Terrecht dat hij niet verder is gekomen dan de voorronden. Z'n zogenaamde "ster alures" hebben niet geholpen. Z'n vader helpt trouwens wel! De heli ophalen en dragen als hij hem in de bosjes parkeerd. Hoop dat die Dave Fisher eindelijk eens doorkrijgt dat hij niet meer tussen de masters thuis hoort, die vliegt echt als een bejaarde. (niet dat ik t beter kan, maar ik schrijf m'n eigen niet in om mezelf voor aap te zetten) Ik heb er iig weer donders zin aan! Ook leuk om er deel van uit te kunnen maken Groenten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
Mister youngblood, dat zou heel cool zijn. Jongesn hoe werkt dat nu eigenlijk precies, kun je je gewoon inschrijven voor de Masters of mag je alleen op uitnodiging er naar toe? Tjerk, ik hoop dat die flybarrless oorlog losbarst, dan zullen de prijzen ook omlaag gaan en word het heel interessant, it sucks wanneer je 3 maand geen loon hebt gehad doordat je je werk kwijtraakt zoals ik... Anyways, ben reuze benieuwd hoe dat er nou aan toe gaat op de Masters, probeer er alle dagen te zijn, maar hoe dat zien we dan wel weer. |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
De camping ligt 5km van het veld. ![]() Lukas Riva heeft zich al wel pre-registered (inside information)
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 10 december 2009 om 14:11 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |