![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2008 Locatie: Hengelo Leeftijd: 54
|
De F3J EK 2011 word gehouden in Bovec / Slovenië. Het Nederlandse F3J team zal proberen een dagelijks verslag hiervan te doen en natuurlijk publiceren we dit op www.f3j-sport.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Oostkapelle Leeftijd: 64
|
Het gaat buitengewoon goed met onze landgenoten in Slovenie. Stand na de 6e van de 11 voorronden: Peter Zweers 11e Jos Kleuskens 15e en Cor de Jong 17e van de 54 deelnemers. Ploeg: 1e van de 19! Peter Keim Laatst gewijzigd door knvvlsport; 24 augustus 2011 om 11:40 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
14 Peter, 24 Cor en 31 Jos. Ploeg 5. Dus vele anderen hadden een misser en onze vliegers niet. Vandaag nog twee ronden. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
De voorronden zijn voorbij. Er is niet vermeld hoeveel vliegers er aan de finale meedoen (reglement: minimaal 9). Bij minder dan 15 finalisten is de einduitslag voor onze landgenoten: 15 Peter 21 Cor 25 Jos De ploeg is 4e geeindigd. Voorwaar goede resultaten! Peter Keim |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
jammer Laatst gewijzigd door F3J-Karel; 25 augustus 2011 om 14:49 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2007 Locatie: Hilversum
| EC F3J 2011 - Ultra fast launch Arijan Hucaljuk - YouTube ik zag het bovenstaande filmje van het EK en ik vroeg me een paar dingen af waarop jullie vast wel het antwoord weten: - Wat voor flapstanden wordt er tijdens deze startmethode gebruikt? - Wordt de starthaak bediend met een servo? - Wat is de hoogte die tijdens een dergelijke start bereikt wordt? Bas Breijer |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2007 Locatie: Hilversum
|
Barend dank je! 70 meter lijkt me voor veel omstandigheden ruim voldoende om een bel te vinden, zelf verwacht ik dat dit DE manier van starten wordt bij F3J. Belangrijk is dat het toestel licht is (een licht toestel versneld sneller onder de lijnspanning). Bas
__________________ Hope for the best and prepare for the worst. |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Bas, Ik heb begrepen dat Arijan Hucaljuk niets van zijn model en startmethode wilde prijsgeven, iedereen die er naar vroeg kreeg een gedecideerd "NO" te horen. Het model waarmee hij vloog is tot de WK van volgend jaar niet te krijgen bij NAN, alles exclusief voor Arijan. Gisteren kreeg ik via via een scorekaart te zien van Arijan van het Kroatisch kampioenschap, daar stonden tijden genoteerd van 9 min. 59,50 sec. en 14 min. 59,84 sec. ![]() Hoe kun je in hemelsnaam slechts 0,5 en 0,16 seconden "verbruiken" voor start en landing, enige reactietijd van het klokken zit hier natuurlijk in verwerkt. Een mens heeft gemiddeld een reactietijd van enkele tienden van seconden, dit is niet meer voldoende voor dergelijke starts. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |