![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
Het was super leuk en volgens mij had iedereen het wel naar zijn zin! Ik wil Robbin feliciteren dat ie met 0.3% voorsprong toch van mij heeft gewonnen Ik heb een aantal deelnemers echt een sprong in niveau zien maken, ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat worden! Citaat:
Heeft iemand nog foto's of fimpjes van gisteren, die zouden niet misstaan op de site Ik zet de uitslagen zo ook even op de site. grt Ron | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
Ik had al een video klaar, maar er is iets mis gegaan, volgt dus snel.....
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket Laatst gewijzigd door Corné; 1 maart 2010 om 19:10 |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 45
|
Dick kijkt angstig, want op de Click1 boven zijn hoofd (die de pet raakte) staat 'Niek Wierda'.. But it wasnt me! kwou dat ik zelf zo goed kan torken.. (add to shortlist) Laatst gewijzigd door Niek; 2 maart 2010 om 08:44 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 mei 2004 Locatie: Hoeven Leeftijd: 46
|
Ik zal morgen de link van het filmpje van Omroep Brabant in SD kwaliteit hier uploaden. Heb hem nu nog als ruwe versie op de HDD staan van mijn digitale ontvanger. Straks laad ik hem naar een server zodat iedereen deze uitzending kan bekijken.
|
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Er gaaf filmpje ! bedankt Jan !
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket Laatst gewijzigd door Corné; 2 maart 2010 om 20:02 |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Mijn eerste 2 filmpjes van de show. meer volgt...... Groeten, Corné
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Zit ik in het andere F3P draadje te posten, zitten ze stiekem allemaal hier (thanx Nando). Zondag mijn eerste F3P wedstrijd gevlogen. Naast één misser met een rugvlucht cirkel is mijn eerste keer in de C toch goed verlopen. Althans, ik ben tevreden met mijn behaalde resultaten. Ik wil dan ook iedereen complimenteren met de organisatie, gezelligheid, behulpzaamheid en andere dingen die daar nog buiten vallen. Pluim voor jezelf. Hier alvast een filmpje van wat dingetjes uit de demonstratie die 's avonds gehouden werd. En nog een filmpje: Flying around the poles in the dark. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 45
|
Mr sat heef ook nog wat op mijn servertje achtergelaten, de reportage van brabant TV: http://www.airtoimedia.nl/web/upload...(HQupload).wmv |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 5 december 2005 Locatie: Klundert Leeftijd: 40
|
Hallo allemaal, De volgende link is naar het Nikon forum, daar staan een aantal klasse foto's op die genomen zijn door één van de hobby fotografen die er afgelopen zondag bij waren. Nikon Club Nederland • Toon onderwerp - NK Indoor precisie vliegen. Grtz, René |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
*HoogTij is een industrieterrein in aanleg waar je prima kunt wildvliegen
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 mei 2004 Locatie: Hoeven Leeftijd: 46
| Citaat:
Voor degene die een DVD(SD kwaliteit) of Blu-ray (HD kwaliteit) willen hebben van deze uitzending moeten me maar even een PM sturen. Deze waren iets te groot voor de server. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |