![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2004 Locatie: Middelburg
|
Hallo allemaal, Met dit mooie weer lijkt de indoor nog ver weg, maar er staat weer een super wedstrijd op de kalender: na het grote succes van IITOP 2010 wordt deze ook voor 2011 georganisieerd. Wederom een off. FAI wedstrijd. De datum is al bekend: 12-13 februari 2011 (vrijdag 11 feb. training mogelijk). Meer details volgen nog. Website met info wordt nog geupdate. Adres is International Indoor Tournament Of Paris Groet Ruud
__________________ www.f3p.eu |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
En dat in deze tijd | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
Als ik kan ga ik zeker wel mee, ik moet toch wel die 23e plaats wat kunnen verbeteren. Alleen het eten was 3x niks, dus de volgende keer gaan we dan ook maar naar de Macdo. Ik hoop alleen niet dat dit samen gaat vallen met andere (inter)nationale wedstrijden en/of shows. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 48
|
Het is inderdaad nog erg ver weg, maar we hebben hem in de agenda genoteerd. wel eerst eens even kijken hoe het gaat lopen met de internationale inschrijvingen....
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
Plus we zitten zo ruim voor die periode dat het makkelijk af stemmen is. De EIM is ook al bekend (11 en 12 december) en DMFV. Nog onbekend zijn de DAEC en Indorfest in Praag (als die wordt georganiseerd) en dan heb je alle grote internationale wedstrijden wel in kaart.
__________________ www.f3p.eu | |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Inschrijving is geopend> IITOP 2011 - Accueil - ENG Deelnemers aantal is beperkt tot 50 piloten 25xF3P-A, 15xF3P-B (National) 10xF3P-C (Promotion) Nav ervaringen en uitkomsten enquete voor 2010 editie zijn aantal punten veranderd. O.a wordt het diner anders van opzet (geen buffet zoals het was) en zal de jury meer nationaliteiten bevatten.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Ik wil ook weer gaan, was vorige keer geweldig. Eens zien hoe ik het vervoer dit keer regel, mss krijg je nog een berichtje van me. Ik vond het wel mooi met al die deelnemers, maar ik snap best dat het iets terug gedraait word voor de jury en wedstrijdleiding. Is het trouwens dezelfde zaal? Ik zie dat ze nogsteeds die afpd scenery hebben staan, dus het lijkt er wel op. (
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 17 oktober 2010 om 10:09 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Yep, zelfde locatie. Vrijdag is de training alleen wel langer volgens mij. Van 11:00 - 21.00.
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Inschrijvingen gaan erg snel: A 20 vd 25 plaatsen bezet B 10 vd 15 plaatsen bezet C 2 vd 10 plaatsen bezet Nederlandse deelname bestaat op dit moment uit Ron Smetsers (A) Winfried de Vries (B) Simon Ward (C) en ondergetekende (B) De nederlanders zijn goed vertegenwoordigd in de jury; Henny van Loon in de A en voor de B/C wordt nog ingevuld door Jeroen of Job. Daarnaast is ons vaste Belgische jurylid Peter Vanlanduyt ook van de partij in de A Als je nog mee wilt doen (zeker in de A) is snel inschrijven aan te raden. Groet ruud
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Warom zou ik niet gaan? Alleen omdat ik mij niet 4 maanden van te voren al opgegeven heb? Ik ga, zal me vanavond inschrijven. Alleen am en b, want ik wil niet een echt goede a vlieger zijn plek afpakken met mijn gevladder. (en ik zie net dat de a ook al vol is...) zal me straks inschrijven, vervoer zal wel lukken.
__________________ - |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
verwijderd
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket Laatst gewijzigd door Corné; 12 januari 2011 om 23:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |