![]() |
| | #317 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Echt niet! Als je een quicklink op die binnenste doet loopt het waarschijnlijk vast... Terug naar de tekentafel. (Willy had dat bedacht) En 0,5 of 1mm dik? Ik gebruik nu 0,5 op mijn servohevels, maar dat is met te lopmpe vingers wel te breken.
__________________ - |
| | |
| | #318 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 48
|
ik heb die andere ff gemeten en die zijn ook 0.5 mm, dik genoeg dus en met quicklins heb je altijd een probleem. zonder inkorten zit het materiaal je na het derde gatje je l in de weg. een idee van een maat van me was om ee kopspeld te nemen deze om te buigen,door de vliderte steken en in een buisje te lijmen dit kun je alleen niet meer los kijgen maar ik weet eigenlijk niet waarom dat dat zouw moetten Laatst gewijzigd door oos; 26 maart 2011 om 20:17 |
| | |
| | #319 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
En volgend seizoen heeft iedereen natuurlijk T-rex 250 ballinkjes ipv de quicklinkjes, dus dan is dit ontwerp prima Maar met ballinkjes (dus geen rechte belasting op de hevel) zou ik voor dikker gaan. Het is nog best lastig iets te verzinnen wat makkelijk aan te passen is, en met quicklinkjes veel uitslag heeft en van 0-60° offset gaat.
__________________ - |
| | |
| | #321 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Hier mijn Xerces tot nog toe: ![]() Ik ben nu hopeloos op zoek naar een snelle servo voor op rol (S185 oid, hoeft niet perse digitaal). Heeft iemand toevallig nog iets liggen? Ik heb hem voor zaterdag nodig, want dan ga ik weer indoor vliegen.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #322 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Eindelijk weer indoor gevlogen! Hier de Xerces vliegklaar: Het gewicht is op 114 gram uitgekomen. Ik gebruik de zware 2204 motor en heb bijv. de servodraden (nog) niet ingekort. Klaar om te gaan vliegen: En in de lucht: Wat vliegt dit toestel fantastisch zeg! Er hoeft weinig gecorrigeerd te worden, hij blijft tijdens rollen gewoon netjes op hoogte en doet precies alles wat je hem wilt laten doen. Bij elkaar gisteren zo'n 45 minuten gevlogen ermee en dat beviel geweldig goed! Nog wat anders: tot nog toe vloog ik altijd met HXT500's. Nu met een DS318 op rol en D47's op hoogte en richting. Ik dacht altijd dat ik het verschil niet zou merken, maar dat is toch wel overduidelijk voelbaar! Een aanbeveling voor iedereen die graag wat prettiger wil kunnen sturen!
Laatst gewijzigd door jitze; 11 december 2011 om 13:34 |
| | |
| | #323 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Hee Jitze Leuke foto's en goed te lezen dat je er blij mee bent. Het is inderdaad altijd lastig te verkopen dat goede servo's bij dergelijke modellen dus wel gewoon heel veel uitmaakt, beter een goedkope(re) motor dan slechte servo's! Vlieg ze! grWinfried |
| | |
| | #325 (permalink) |
|
hm, alle wedstrijden zijn op zondagen, en dan vlieg ik in principe nooit. Niet omdat het op zondag niet lukt
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |