![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
De fransen hebben hun voorstel voor een nieuw F3P-A programma bekend gemaakt. zie FAI French proposal for AP13 and AF13 - RC Groups Op de CIAM vergadering in maart wordt er gestemd over de programma's voor 2013 eens kijken wat er nog meer als voorstellen binnen komen..... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2004 Locatie: Middelburg
|
Volgens mij niet, dit zou in kunnen gaan per 1-1-2012. (zie ook RCgroups post). Snap alleen niet dat het P13 noemen.
__________________ www.f3p.eu |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Jullie hebben gelijk! Als voorbeeld voor de F3A, daar vliegen we nu ook P11 en F11, dat programma loopt dan van een jaar daarvoor en eindigt in het opgegeven jaar. Dus de F3P-A13 zou inderdaad 1-1-2012 in gaan, het programma wat geselecteerd wordt, zal dan door ons vanaf seizoen 2011-2012 gevlogen worden. Dus geniet nog even van het huidige A programma |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Zijn de andere (voor zover ingediende) voorstellen ook openbaar? Ik heb even bij de FAI gekeken of er stukken zijn te downloaden voor een volgende vergadering, maar kan dit niet 123 vinden...
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Duits voorstel van de DAEC staat nu ook in het draadje op RCgroups. Beide erg uitdagend!!
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Wel uitdagend, maar lijkt me wel te doen na flink oefenen
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Vind je? Enkel de 8 en een halve cirkel. En de 8 is ook nog eens volledig outside. Geen enkel loop deel geintegreerd (had er van mij wel bij gemogen) Frans AP heeft een halve puntrol in een halve cirkel, een rollende cikel (zoals wij nu in B hebben) en een loop met geintegreede kwart rollen. Ik denk dat dat omgeveer even veel is. En nauwelijks meer dan huidig AP. Duits heeft veel meskant, niet dat dat erg is. De meskant cubaan lijkt me erg leuk om te proberen.
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 20 januari 2011 om 13:19 |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Zijn niet meer proposals ingediend volgens Guy Revell. @Winfried, Job of Henny: wat zijn nu de opties: - Moet er uit de proposals worden gekozen? - Kan het oude programma nog gekozen worden (geen proposal) - andere programma of combi van proposals - of....???
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Volgens mij mogen ze zoon beetje alles doen wat ze willen Het programma wat we nu (niet-)vliegen was ook niet eerst een proposal volgens mij. (en had eerst 3 slagen tolvlucht... wie dat bedacht heeft is nog nooit naar een indoor wedstrijd geweest.) Ben trouwens ook wel benieuwd wat de officiële regels hierover zijn.
__________________ - |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Hoop dat de heren van de SC / KNVvL hier meer over weten.
__________________ www.f3p.eu | |
| | |
| | #15 (permalink) | |||
| Banned Lid sinds: 30 maart 2010 Leeftijd: 38
| Citaat:
Citaat:
Mijn gok In het reglementenboek wedstrijden sectie 01 algemene voorschriften, staan de klassen gedefinieerd. F3P-A staat daar als 'internationale klasse' aangemerkt, en heet ook 'F3P-A Indoor FAI klasse (kunstvlucht)'. De F3P-B en C klasses staan vermeld als 'nationale klassen'. De FAI beschrijft de te vliegen F3P programma's in de sporting code, voor 2011 in de sporting code, annex 5M, sectie 4C - MODEL AIRCRAFT - F3A - RADIO CONTROL AEROBATICS, 5.9.13 Schedule of Manoeuvres. Over het veranderen van programma's, zelfde deel: Citaat:
Het F3P-B en F3P-C programma's zijn nationale klasses. De SC kan besluiten een programma aan te passen, zoals bv. het huidge F3P-A programma is aangepast, maar in beginsel is dat het FIA F3P-A programma. B en C zijn voor zover ik weet zelf samen te stellen door de commissie, maar dit gebeurt wel in overleg met en kijken naar de buren. Het F3P-A programma voor het volgende seizoen, wordt (is?) vastgesteld in de 'Plenary meeting 2011'. | |||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |