![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2005 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
Allen, net als andere jaren tijdens de F3P wedstrijd in Rotterdam, wordt er een lunch geregeld vanuit de organisatie. Gezien het feit dat de zaal in Rotterdam deel uitmaakt van een scholengemeenschap, is er dus geen kantine open in het weekend. Ik wil dus graag weten van iedereen of je gebruik wilt maken van deze optie? Wat houdt het in, 2 broodjes, ham en kaas en een krentenbol. Met daarbij een melk of karnemelk. Dit alles tegen een kleine bijdrage van 3 euro. graag even allemaal antwoorden voor het einde van het weekend. Dan heeft de organisatie nog tijd om inkopen te doen. alvast bedankt! groet Job |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2004 Locatie: Middelburg
|
Graag twee stuks reserveren (1 voor Simon en 1 voor mijzelf). gr ruud
__________________ www.f3p.eu |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
Graag 1 lunch Tnx
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket Laatst gewijzigd door Corné; 13 maart 2011 om 10:38 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Doe mij er ook maar een.
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Ikke ook (Jeroen v.d. Berg - eigenlijk met h - startnr. 20), 1x met melk.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Zaterdagmorgen moet ik eerst even een nieuwe indoorlocatie in Dordrecht testen. Na de middag hoop ik even naar Rotterdam te komen, ben wel benieuwd hoe zo'n F3P wedstrijd gaat.
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Ik ga met zo goed als geen training meedoen. De kist is nog totaal niet afgesteld wat betreft uitslagen enz. Maar het zal voor de A hoe dan ook een hele vooruitgang zijn tov vorige wedstrijd. En de AM zal ik weer met dezelfde afgeragde extra doen. Eens zien hoe dat gaat. Mijn voornemen is: Niet crashen!!!! (tijdens de a/am's En minder vliegen tussendoor. Vorige keer wel heel veel gedaan, en daar gaat de rest toch van achteruit ben ik bang...
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 16 maart 2011 om 01:19 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |