![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
ik heb een nieuwe Xerces, nu een van nog geen 50 cm.. de depron weegt in totaal 12 gram.. ik vroeg Winfried een kleinere te maken omdat de UMX extra met vlieggewicht van 32 gram zo leuk vliegt.. ![]()
__________________ Jan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
de setup heb ik ook compleet.. ik was bezig de hardware van de extra 300 UMX los te kopen.. bleek een UMX bij Ruud/ Rplanes maar 90 euro te kosten.. deze besteld en 3 dagen later binnen. nu heb ik dus een spektrum setup van 20 gram compleet met roerhoorntjes, ontvanger,regelaar, motor. prop en 4 servo's. wel jammer dat de brushless versie nog niet leverbaar is. als uitbreiding op de spektrum setup nu een ap05 brushless en regelaar van 1 gram besteld in hongkong. ik hoop het komende wedstrijd klaar te hebben.
__________________ Jan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Het maakt de zaalkeuze voor het NK F3P 2011/2012 een stuk makkelijker. Elke kroeg voldoet.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 24
|
Jan, heb je de AR-6400LBL ontvanger ook overwogen? Die kost zo'n 60 euro, en daar zit al een Brushless regelaar van 3A ingebouwd, inclusief 2 long throw servo's. De overige servotjes kun je dan bij HC bestellen...
__________________ Veel en bouwen.
|
| | |
| | #7 (permalink) |
|
@Jitze, die regelaar is niet bruikbaar, is uitsluitend voor 2s lipo. ik gebruik nu de UMX setup met 1 lipo en helaas brushed motortje. dit motortje geeft de UMX vet vermogen dus kan deze xerces ook hebben.. @ sleur, héhé, dat is de bedoeling.. bij mij in de garage het kampioenschap vliegen..
__________________ Jan |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Leuk idee Jan, ik ben ook zeer benieuwd!
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
zo, voor vandaag hou ik het voor gezien.. de servo's zijn gemonteerd. ik ben benieuwd of ze de krimpkous aansturing trekken of dat ik dat nog moet wijzigen.
__________________ Jan |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
| Citaat:
Maar wel een erg leuk project!
__________________ - | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| vliegklaar gewicht inclusief de lipo. ![]() ![]() hehe, klaar. mocht voor het weekend de brushless nog binnen komen gaat die er nog op! ben benieuwd of de uitslagen voldoende zijn..
__________________ Jan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |