![]() |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Nu bijna alle zalen en data bekend zijn, zou het prettig zijn als iedereen even een berichtje achterlaat als ze mee doen. Vliegers die vorig jaar al meededen kunnen even een pb sturen. Nieuwe deelnemers moeten even hun gegevens mailen, zie f3p.nl (Agenda 2011/2012) Ik zal op F3P.nl de recente lijst dan bijwerken. Groet Winfried Laatst gewijzigd door wvr; 8 september 2011 om 11:34 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Uh, raden? Je probeert de liggende rollende 8 in het A-programma, crashed je kist en bent voor de rest van het seizoen uitgeschakeld? Flauw, ik weet het Ik zet je er bij Niek? In de B? GrWInfried |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 49
|
Uiteraard zijn we van plan weer mee te doen, gezellig..! We hebben nog wel een klein probleem (buiten het bouwen van een kist om) We hebben een paar maal het programma (A) gelezen, maar kunnen hier nog niet echt een programma uit creeren.., Om te oefenen is dit wel noodzakelijk Is er iemand die ergenst een filmpje heeft, met de volgorde van de figuren en hoe ze gevlogen gaan worden? Alvast bedankt, Ronald & Niels
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
| Citaat:
De agenda is bij mij overigens nog steeds blanco..... grt, Corné
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Voor Ronald en Niels: Programme international F3P AP13 provisoire - décollage de gauche à droite - YouTube |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Uitgeest Leeftijd: 49
| Citaat:
Ahh, kijk daarkunnen we wat mee (ik hoop ook voor andere)
__________________ jong geleerd is oud gedaan, www.rijkon.com | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Zo, 1e training zit erop, we beginnen weer langzaam in vorm te komen. De 1e paar vluchten waren bagger, model nog even goed nagekeken, wat duimgymnastiek, daarna kwam er puntenwaardigers uit de knuppels. 1e fguur liggende B ook even geprobeerd, lama... (waar is de lijm?) Zon jochie van 10/11 even bijgestaan, van onbeheerst rondraggen tot een paar figuren heel netjes in 1 training. Oeps.... Laatst gewijzigd door Niek; 10 september 2011 om 08:18 |
| | |
| | #43 (permalink) | ||||||||||||||||||||||||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
alle zalen staan nu vast!! dit zijn de zalen met bijbehorende datum:
__________________ Jan | ||||||||||||||||||||||||
| | |
| | #45 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
Aresti voor F3P-A inc beschrijving is nu ook beschikbaar op F3P site, nu hopen dat de juryleden toestromen!! graag via jan@mvcb.nl aanmelden. natuurlijk zijn er al wat aanmeldingen maar we hebben nog niet alle stoelen bezet.
__________________ Jan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |