![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Het is nog volop zomer (nou ja,qua jaargetijde dan) maar op de achtergrond wordt al flink gewerkt om het NK-Indoor voor seizoen 2011/2012 op de rails te krijgen. De C en B programma's zullen dit jaar niet veranderen. Het A programma veranderd wel, de Engelstalige figuur beschrijving staat nu op F3P.nl ( Afspraken & Programma's -> F3P-A) Een Nederlandstalige versie is in de maak, evenals een Aresti. Zodra er locaties definitief gereserveerd zijn, zal dit op de site aangepast worden. Groet Winfried |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
Het begint al weer te kriebelen...zeker met het weer buiten.......
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
AF-13.06 Trombone with ¼ roll, ¼ roll From inverted pull through a 1/8 loop into a 45° upline perform a ¼ roll, push through a ½ circle into a 45° downline, perform a ¼ roll pull through a 1/8 loop, exit upright. Kan iemand mij uitleggen hoe je vanuit inverted in een 45° stijgvlucht komt door een 1/8 loop te trekken? Ik neem aan dat wij het AP programma gaan vliegen, maar ik was toch wel benieuwd naar deze. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Voor 100% correct had er misschien negative loop moeten staan...tis immers uit inverted.....en anders boor je hem de grond in
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
De eerste zaal is zojuist bevestigd: zondag 6 november, Arnemuiden, Sporthal 'De Blikken' Het is weer ff rijden, maar Ruud heeft me verzekerd dat we weer ontvangen worden met de traditionele "zeeuwse bolissen" |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Omdat ik reageer op iets uit het A programma, wil dit nog niet zeggen dat ik A ga vliegen.... Voorlopig kan ik de B nog niet eens fatsoenlijk vliegen.....en wil daar verandering in komen dan zal ik toch iets meer moeten trainen dan vorig jaar......
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket Laatst gewijzigd door Corné; 18 augustus 2011 om 16:13 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Is het dit jaar een open NK of ben je verplicht om lid van de KNVvL te zijn om mee te dingen naar de beker (overall klassement)?
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hoi Sleurhutje De wedstrijden worden uitgeschreven onder de vlag van de KNVvL, dus zelfde regels als voorgaande jaren. Je kan dus wel degelijk winnaar worden, maar in de KNVvL statistieken worden alleen de leden vermeld. Vergeet niet dat de KNVvL een flink bedrag per jaar bijdraagt om de wedstrijden zowieso mogelijk te maken. Zowel in de zaalhuur als een kleine vergoeding voor de juryleden. Zonder bijdrage zouden we het NK niet kunnen organiseren. (btw:We hebben wel eens voorgerekend dat KNVvL lidmaatschap goedkoper is als 4 x de extra bijdrage!!) GrWinfried |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Hoi Sleur, Ik kan me je dubbele gevoel wel voorstellen Maar we proberen dit zo open mogelijk te communiceren, daarom komt iedereen die mee vliegt in aanmerking voor de dagprijzen en ook op F3P.nl worden de complete uitslagen bekend gemaakt. Dit is dus het 'open' klassement waarbij wel degelijk een niet KNVvL lid boven aan kan staan en zichzelf Nederlands kampioen mag noemen. Op basis van dat 'open' klassement wordt het KNVvL klassement bepaald, waarbij de KNVvL NederlandsKampioen beker zoals die uitgereikt wordt (en de tweede en derde plek medaille) een beker/prestatie is die door de KNVvL alleen voor leden erkend wordt. Die Nederlands Kampioen is dan dus alleen Kampioen van de KNVvL leden. En theoretisch zouden dat best de onderste drie van een klasse kunnen zijn. We hebben helaas geen 'open' wisselbeker ! Nu trainen en op naar de eerste plek GrWinfried Laatst gewijzigd door wvr; 19 augustus 2011 om 22:00 |
| | |
| | #14 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Dekseltje eraf schroeven? Okay, dit is het eerste heldere antwoord dat ik hierover heb gekregen. Geheel duidelijk en terecht om het zo te doen. Ik zal mijn piepschuim eens opgraven en neem alles in overweging.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |