![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2005 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
Beste mensen, komend weekend ben ik in Tsechie, ik ben ook bij de RCFactory van David Kyjovsky (ontwerper Click). Mocht ik iets mee moeten nemen naar nederland (naast het kitje voor Derk) dan kunnen jullie dat nog even laten weten. Kunnen jullie in ieder geval transportkosten besparen! Groet Job |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Disney 'klaar' alleen doen de aileron en hoogteroer servo's het niet. 12 soldeerpunten te controleren... Maar zondag zou ik hem graag willen vliegen, anders was het vandaag geweest. Met een zeer zware ontvanger, tgy6 met dikke lange kabel en stekker naar de ontvanger, 180 mah accu. (dat moet ik nog veranderen/vervangen). Nu 108g. Dus dat zou <100g kunnen worden, met niet-hol koolstof.
__________________ - |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
Wie zoekt nog een wedstrijdmodel, is dit niks?? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2345871
__________________ Jan Laatst gewijzigd door Jan scholten; 2 november 2011 om 13:20 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |