![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2008 Locatie: hengelo Leeftijd: 18
| Nog niet zo heel veel verder helaas, het landingsgestel zit eronder en de rolroer servo is al wel verlijmd. Ik heb deze week tentamen week(hbo) en dat kost toch vrij veel tijd en wil de clik wel netjes afbouwen natuurlijk! Morgen laatste tentamen en dan weer verder bouwen aan de Clik! @Corne, dan ga ik dat zo doen!
__________________ Multiplex Parkmaster, Windrider FOx, SUltimate, Clik en een Swift II ! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2008 Locatie: hengelo Leeftijd: 18
|
De clik heeft gisteravond dan toch eindelijk gevlogen! Met een vliegklaar gewicht van 106,5 gram! Het vliegt heel anders dan de zwaardere kistjes, verschil was goed merkbaar, toch nog wel een aantal dingen aanpassen, er zit speling op het richtingsroer en dat kan natuurlijk niet dus dat gaat ook verholpen worden! Dat terzijde; Ik kan relatief voordelig aan de JR316 en JR318 komen, is hier animo voor om wat meer te bestellen?
__________________ Multiplex Parkmaster, Windrider FOx, SUltimate, Clik en een Swift II ! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |