![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Locatie: Tisselt (België) Leeftijd: 34
|
2 vraagjes ivm het F3P C programma: Worden de bochten bij start en landing met rolroeren gevlogen of met richtingsroer? Zelfde vraag voor de bochten tussen de verschillende figuren. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Het is een combinatie van ailerons en richtingroer. Je vleugels moeten een kleine helling hebben (met ailerons) en met up en richting stuur je de bocht om. Kom anders a.s.zondag in arnemuiden kijken of op 1 van de andere wedstrijden (zie f3p.nl) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Goed gelezen, maar op de start en landing sequence na , worden de bochten tussen de figuren niet beoordeeld. In de start- en landing moeten de bochten ook een nette 'bank' hebben. maar het hoeft niet overdreven te zijn. GrWinfried |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Voor de rugvlucht cirkel moet wel een gevlogen bocht worden gevlogen (dus inderdaad met een kleine hoek).
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |