![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
Nieuwe ronde, nieuw draadje.. het adres van de hal, uiteraard ook op de site te vinden. Sporthal Walburgen (bij sportvelden van de Bataven) Nijmeegsestraat 65 c 6691CM Gendt
__________________ Jan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Ja ik heb er al echt zin in! Heb gisteravond even alle punten goed bekeken, maarre... Flink trainen, en dan ga ik mn eige vol inzetten voor de 2e plek in gendt
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2009 Locatie: Wijchen bij Nijmegen Leeftijd: 24
|
Als ik in de laatste ronde de rugvlucht circle niet zo slecht had uitgevoerd, had ik een score gelijk aan die van peter hoor
__________________ uuuhm... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 11 oktober 2004 Locatie: munstergeleen Leeftijd: 21
|
Ja Nando dat was jou afspraak maar tijd om helemaal opnieuw aan het B programma te beginnen met trainen heb ik niet
__________________ Nothing is impossible ! Some things are just a little harder to achieve |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
Start en landing zijn niet beoordeelt in B dus al peer je hem recht de grond in na je figuren netjes afgevlogen te hebben....zou niet uit moeten maken toch ?? Wie weet waar er nog een JR DS318 (DS188.) servo te krijgen is????
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
Servo is besteld....
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |