![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
we ontvingen de volgende uitnodiging met het verzoek dit aan de F3P AM vliegers mede te delen, de link onderaan dit bericht naar de organiser geeft alle benodigde info weer. uiteraard inclusief inschrijfmogelijkheid: Dear friend, I hereby attach our invitation to participate in the 2012 Aeromusicals competition the "InterClub Indoor de Mons" organises in the Lotto-Mons-Expo hall on January 14 & 15, 2012. Waiting for the pleasure to meet you soon in Mons, Warm greetings, Robert Robert Herzog Elewijtsesteenweg 190 B-1980 Eppegem BELGIUM T.+32 15 621004 GSM Organiser
__________________ Jan Laatst gewijzigd door Jan scholten; 24 november 2011 om 08:52 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 november 2006 Leeftijd: 54
| Citaat:
At the moment, you can get some really good deals at the Best Western Lido in Mons. | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Lid sinds: 21 februari 2011
| deze lijst vond ik op de site. blijkbaar moeten er 15 deelnemers zijn, en die hebben ze, dus het zal wel doorgaan denk ik. Lotto-Mons-Expo 2012 Aeromusicals Our present list of registered competitors
wat me verbaasd dat er geen Brice Jacquemin op de lijst staat, toch wel een van Belgisch betere. en gaan alle ingeschreven Nederlanders er naartoe ? Ik moet jammergenoeg werken. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 november 2006 Leeftijd: 54
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Locatie: Tisselt (België) Leeftijd: 34
| Citaat:
@BEL: Jammer dat je moet werken Peter, we hadden eventueel kunnen afspreken. Van het noorden van antwerpen naar Mons rij je zowat langs mijn achtertuin. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |