![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
de competitie is heel spannend!! We willen aansluitend aan de finale een extra ronde vliegen, een unknown of F programma. dit zou na de wedstrijd kunnen plaatsvinden. wat heeft de voorkeur? Er is ook ruimte voor een show voor het publiek met aparte modellen, een groeps ding of wat dan ook..laat weten wat je wilt laten zien, zodat we een programma kunnen maken. de lokale media zal aanwezig zijn en er is plaats voor sponsoren!
__________________ Jan |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2011
|
elke klasse een unknown of finale programma ? voor mij ok maar voor de A zou ik voorstellen het F programma, een aantal van de A vliegers gaan de week daarop naar Parijs en hopelijk halen ze daar ook de finale, dan is dit alvast een mooie oefening. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Unknown. F zie ik voorlopig toch niet gebeuren, dan is een unknown wel leuker eigenlijk...
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2007 Locatie: Delft Leeftijd: 19
|
Misschien is het leuk dat alle deelnemers van tevoren één figuur opgeven die ze graag in de unknown zien en dat zo veel mogelijk van die figuren in het programma worden verwerkt. Wat vinden jullie ervan? Is gewoon een ideetje.
|
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 februari 2007 Locatie: Wormer
| Citaat:
Nog een vraag: kunnen we dit jaar ook weer oefenen de avond ervoor en blijven slapen, was altijd erg gezellig. m.v.g. Erik
__________________ Modelflying is not a matter of life or death. It's more important than that. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hoi Erik, over hoe of wat weet ik nog niet. Het programma moet iig opgesteld worden door mensen die hem zelf niet mee vliegen maar wel verstand van zaken hebben. Nog best lastig dan denk ik. Dit jaar is er helaas geen mogelijkheid om zaterdag avond te trainen in de zaal. Natuurlijk is het hotel wel gewoon open dus overnachten kan altijd. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl
|
allen, ik heb begrepen dat F de voorkeur heeft omdat een weekend later in IITOP de F gevlogen zal worden. groet,jan ps peter schreef dit al eerder..
__________________ Jan |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2011
|
Jan, gisteren Ron gesproken, er is blijkbaar geen enkele mail rondgestuurd naar de piloten dus ik denk niet dat er afgeweken gaat worden van het vaste vliegprogramma. Wel wist men mij te zeggen dat aansluitend op de wedstrijd, er een kleine show wil geörganiseerd worden. met o.a. geebee races, Aeromusicals, enz... ik mocht dit verkondigen op het forum en tevens een oproep doen tot piloten om mee te vliegen in deze kleine show. |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
aan allen, de gebruikelijke mail aan alle deelnemers zal vandaag rondgestuurd worden door Winfried, ik heb zojuist contact daarover gehad. inderdaad is er na de wedstrijd een GROTE show waarin de deelnemers maar ook anderen een apart of spectaculair indoor model kunnen voorvliegen. je begrijpt dat een rondje vliegen op mijn niveau niet voldoende is, het moet wel leuk zijn voor publiek!! Dit kan in groepen maar ook solo, indien deze vliegers dit op voorhand aan kunnen geven plaatsen we dit in het showschema en kunnen we de licht en of geluidsinstellingen aanmaken. graag aanmelden via mijn mailadres en ook eventuele muziekstukken, mailen aan mij via jan@mvcb.nl of indien niet anders mogelijk op stick mee nemen. graag tot zondag! jan
__________________ Jan |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Beste mensen, Het is alweer bijna tijd voor de laatste wedstrijd van dit seizoen. De wedstrijd zal verlopen zoals normaal Na afloop van de wedstrijd gaan we een aantal demonstraties doen. Wat er voor nu zoal op de planning staat: -Pylonrace -Aeromusicals (met óf zonder licht!) -Freestyle (1,5 minuut vliegen to the limit! dus neem ragkistje mee!) -Diverse speciale vliegtuigen De show kan tot ongeveer 8 uur duren dus jullie mogen zelf ook nog wat ideeën laten horen (bijvb Disney formatie vliegen oid.) We hebben tussen de wedstrijd en de show voor een paar kleine snacks gezorgd voor alle mensen die de avond blijven! Tot zondag! Ron |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2010
|
Ik had er graag bij geweest om te zien hoe mijn protege in de C klasse onverslagen kampioen wordt, maar helaas vanwege familie omstandigheden mag ik niet mee van moeders de vrouw................ soms moet je daar aan toegeven
__________________ Ik ben een rc-addict en geef dat grif toe................ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |