![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Guest
|
Kijk.. dat verklaart dan ook waarom die niet op de site staat. Maakt verder niet uit, ik wacht de bestelling van rc-factory gewoon af.. heb voorlopig wel genoeg vliegend materiaal. Alhoewel.. de 4 nexussen die ik gesneden had.. is er nog 1 goed bruikbare van over, mijn 'wedstrijdkist' :P |
|
| | #19 (permalink) |
|
bij toevallig een link hier op het forum de volgende site tegengekomen Homeflyershop winkel zit in belgie
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2004 Locatie: Middelburg
|
Binnenkort komt ook de clik!v2 uit... heb vorig jaar een aantal clik!'s besteld in Tjechië. Zo ook van de clik!v2. Wie interesse heeft stuur maar even een PM dan laat ik wel weten wanneer ze binnen zijn en hoe of wat. Verder info nog niet beschikbaar; heb een foto van een prototype gezien, maar dat was niet de definitieve... ontwikkelingen van de nieuwe types (kleine sfg's etc) zitten er allemaal in verwerkt. Zodra ik meer weet post ik het wel en zodra ik een foto heb ook. gr ruud |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| je hebt niet toevallig een linkje?
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Natuurlijk niet, en even voor de duidelijkheid, ik doe hem die vlucht niet na. Maar dat betekend niet dat je geen kritiek mag leveren. Alleen die start al, als het een b of c model was moeten er waarschijnlijk langere poten onder... En die 1rol 1loop geïntegreerd was gewoon slecht te noemen, ging er op 30graden recht in en na 3/4loop was de rol afgelopen. en die 2x 90graden ke had ook wat dipjes.
__________________ - |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |