![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) | |
| Guest
|
De CBM motors CBM F3P: ![]() ![]() Citaat:
Voordeel: laag gewicht en toch een laag kV.. vond het zelf een mooi motortje, ga 'm op een elipsia zetten.. Laatst gewijzigd door hezik; 9 december 2008 om 19:26 | |
|
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: (LVC) Emmeloord Leeftijd: 19
|
Mocht je persé in dezelfde gewichtsklasse van Strecker willen hebben. Dan is er altijd nog de MicroDan van www.gobrushless.com Deze motor http://www.gobrushless.com/shop/inde...MD2003-F3P-29T Bijna dezelfde specs als Strecker alleen behoorlijk wat goedkoper. Extra kosten zoals verzendkosten e.d. heb ik geen verstand van.Heb zelf een Strecker besteld. Laatst gewijzigd door Peter-Jan; 9 december 2008 om 20:24 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: (LVC) Emmeloord Leeftijd: 19
|
MicroDan is dan wel goedkoper dan Strecker.Maar als je de reviews er van op RcGroups mag geloven levert deze niet de opgegeven waarden Ik koop een Strecker omdat die zich toch wel bewezen hebben indoor,net als de mooie 19 grams motor van Hobbycity/RcTechnics. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
|
Er is nog veel meer te koop. Google maar eens op MFly 180-05. http://www.mfly.de/mfly_180-05-xxc.htm Of de Octopus F3P - een snoepje om te zien. http://www.eflight.ch/shop/USER_ARTI...d5334c0909887d Citaat:
Laatst gewijzigd door br@m; 9 december 2008 om 20:43 | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Dat zwarte motortje, die 180-05 Hmmm, dat andere motortje is maar 19 gr, hoeveel is SFr 135? Maar Sietse heb gelijk, deze dingen zijn niet Niek bestendig |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Guest
|
Die MicroDan is teveel KV.. 1700.. als die 1400kV was geweest, hadden ze mss wel de waardes gehaald? De MFly: Citaat:
Die oktopus is idd erg mooi.. 10 gr, maar ook weer een stapje duurder. Ik ga nu 1 van mijn 19 grammers 'optimaliseren'. Volgens mij is het nagenoeg hetzelfde motortje als de motor uit dit topic, alleen zit er nog teveel ijzer aan. Dat zie je ook, dit motortje is veel meer 'open' aan de voorkant. Dus.. bij een 19 grams ga ik ijzer weghalen aan de voorkant.. en mogelijk ook de As vervangen door een carbon asje. Zou mij niets verbazen als je dan ook in de buurt van de 15 gram uit kunt komen. Overigens.. de Strecker is natuurlijk een mooi motortje, maar levert niet het vermogen wat het motortje uit dit topic doet. Daarnaast.. de dag dat ik ZO'n bedrag ga neertellen voor een indoormotortje.. nou ja .. misschien na 20 jaar inflatie 135Sfr is ongeveer 87 euro. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |