![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Ze zijn er weer... get 'm while they're hot! Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY 240mAh 20C single cell $2.32 Ik had een tijd geleden al besteld dus de mijne zijn gereserveerd, maar er waren nog iets van 4000 op stock dus dat zou goed moeten komen Laatst gewijzigd door hezik; 1 januari 2009 om 02:40 |
|
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2004 Locatie: Tiel Leeftijd: 31
|
Ik gooi heb er al een paar in mn wagentje liggen. Ben nog aan het bedenken wat ik nog meer moet hebben. GWS 8x4,3 zijn er ook weer en ook alweer redelijk richting 0 aanhet gaan. Geef het nog een kleine week. Dus voor die tijd moet ik de bestelling plaatsen. Zelf solderen bleek een stuk makkelijker dan ik dacht dus dat is zeker voor herhaling vat baar.
__________________ De vraag is niet of het vliegt, maar hoelang het in de lucht blijft Eigen modelbouw site |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2005 Locatie: Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antwoorden: 0 Leeftijd: 34
|
zou zoiets voldoen als externe batterij voor de flycamone2?
__________________ Trex 700 (ok) Protos (ok) BAJA 5b SS Off all the things I've lost, I miss my mind the most... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
| Citaat:
Zijn reeds besteld ... Bij deze ook mijn beste wensen aan iedereen, en een succesvol vliegseizoen
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Als eerste allemaal de beste wensen en een voorspoedig 2009!! Meteen maar wat vraagjes!! De GWS 8x4,3 is dat de RD 8043? Hobbycity Online R/C Hobby Store : GWS EP Propeller (RD-8043 203x109mm) $0.85 Ik heb hier de GWS EP-0843 van Aerobertics dat zou ook een 8x4,3 moeten zijn. Maar welke moet ik nou hebben bij Hobby city? het is voor de Turnigy 2204-14T op 2S met de 6A regelaar. En wat zou de vliegtijd zijn met de Zippy 240Mah lipo's? Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 november 2006 Locatie: Roeselare, België Leeftijd: 17
| Citaat:
Er is iemand die een 1 cell lipo van hobbycity heeft gebruikt als externe accu, ik zoek even het linkje voor je ... grts niels | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Capelle a/d IJssel Leeftijd: 52
|
@ Mario, Bij mij gebruikt de 2204-14 op volgas 8 Amp. Dat gaat de 6A regelaar niet lang leuk vinden. groet, Erik
__________________ Vriendelijk zijn werkt als een boomerang, je krijgt het terug! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Denk dat je dan toch een andere prop als de GWS 8x4,3 gebruikt, heb in een ander topic gelezen ( dacht van Hezik) dat deze combo duidelijk minder verbruikt. Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
| Citaat:
@holco: het is idd de RD versie (staat voor Reduced Drive ofwel Slow Fly). Overigens kan het niet missen want de DD versie is niet 8x4.3 maar 8x4. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Weet iemand een adresje om aan de GWS 8*4.3 te komen in het zwart? (ik weet dat ze bestaan, maar vind ze alleen in het oranje) Grt.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Gr, Mario
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 19 april 2006 Locatie: Houten Leeftijd: 51
| Van CNC Modellsport krijg ik totnutoe altijd de zwarte. Is trouwens ook een aanrader die winkel. Als je iets kleins bestelt stoppen ze het gewoon in een envelop met postzegel, supersnelle levering.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |