![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Leeftijd: 19
|
Precies. Dit bedoel ik ook, ik had het misschien iets genuanceerder moeten schrijven. Citaat:
| |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
| JA! Derk en Bert hebben hem gevlogen en waren zeer te spreken. Nog "bewegelijker" en nog precies genoeg voor de 1rol1cirle en dergelijk. En van Derk heb ik gehoord dat hij hem binnenkort ook krijgt, voor zijn AM.
__________________ - |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Maar natterer maakt er kennelijk geen probleem van. Grt | |
|
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Nou, "zware beslissing" valt mee he
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Guest
|
Hallo, Gisteren mailtje van Natterer gekregen en daar stond in dat ie verzonden was. De yak eh Nu, ik wou mijn MPX Fox met een 10g motor uitrusten maar ik heb toch besloten om er gewoon twee servo's in te stoppen Dus zit ik hier nog met een 10g motor, 6A regelaar en 2 overige servo's. Kan ik dit gebruiken of liever de 19g motor? Bedankt |
|
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Die 6A regelaar is erg goed, gebruik ik ook, en met mij vele andere. De 3,7g servo's, ik zou het niet doen, zeker gezien de prijs voor hxt500 3,50$, die zijn echt 10 X beter. Ik denk dat je die blauw doorzichtige digitale 3,7g van hobbycity bedoelt, die heb ik ook een klein zagi'tje van 100g zitten, de 1e is al gestript en ze hebben nooit echt lekker gecentreerd. Ik ga ze vervangen met HXT500, dan maar 2-3 gram meer. Maar op zich vloog het wel aardig ermee. Die 10g motor, die met een Kv van 2000 toch? Een zagi zou waarschijnlijk wel lukken, met 3s 240mah en een 4X3 oid. 60cm span, ongeveer 100g, paar ledjes erin en indoor nachtvlieg combat! Heel erg leuk! Ik maak ze zelf maar op het moment ff geen over, een swift mini (onderaan) kan ook.
__________________ - |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |