Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelvliegtuigen > Kunstvlucht > F3P

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 3 mei 2010, 00:07   #151 (permalink)

nando's schermafbeelding

Leeftijd: 24
Standaard

Nog ff het vliegen op John miles - music opgenomen. Zo deed ik hem buiten ook ongeveer met de angel (hier en daar wat ander, zoiezo staat het allemaal niet vast, het is geen AM zoals de andere), 1 keer volledig en 1 keer met een crash op 3:25.

Freestyle to "Music" from Nando te Riele on Vimeo.

Oud 28 juni 2010, 00:13   #152 (permalink)

nando's schermafbeelding

Standaard

Heeft eigenlijk veel te lang geduurt sinds ik de AM heb gevlogen, gister buiten met een SUltimate shockflyer van Robin de buiten AM een keertje geprobeert. Dat vliegt toch wel heel anders, en de timing lukte totaal niet.

Net voor het eerst met de sebart Sukhoi 29 s50 de am gevlogen. Dat ging goed, moet duidelijk nog wat meer instellen, en vaker oevenen maar het gaat prima met de laatste aanpassingen. Wat ik wel mis is snel veel aileron uitslag. Maar na de laatste aanpassingen lijkt alles te kunnen.
Ik hoop dat het binnenkort gefilmd kan worden, kun je zien hoe het er zonder oevenen eruit ziet. De wedstrijd duurt nu nog een kleine 2 maanden en dan moet het een stuk beter zijn. Ik hou bij hoeveel ik met de Sukhoi vlieg, en wat ik dan vlieg (am, f3a, 3d, trimvlucht) ik hoop toch minstens 20x de AM te hebben gedaan tegen die tijd.
nando is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2010, 17:28   #153 (permalink)

nando's schermafbeelding

Standaard

Nou, de 20 vluchten uit mijn vorige post zijn niet gelukt. Ook vanwegen de crash van mijn 1e sukhoi.
Ik heb 11 AM vluchten gedaan met de oude sukhoi, en maar 1 volledige am trainingsvlucht met de nieuwe sukhoi verder nog de maiden en 2 trimvluchten voor de crash.

Het fimpje hoort ook in dit topic thuis
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modelairplane Bekijk bericht
Bedankt voor het filmen Patrick.

Waar ik veel punten laat vallen is het precieze/strakke vliegen, dat lukt me gewoon niet. Zal voor een groot deel wel op te lossen zijn door gewoon heel veel te vliegen en erg kritish op mezelf te zijn. Het grote probleem is alleen dat ik alleen makkelijke kuntvluchtfiguren echt oeven. Omdat daar eencompetitie voor is.
Ik zal gewoon blijven oeven met de sukhoi buiten, maar het indoor seizoen komt er weer aan dus daar ga ik ook weer aan beginnen.
Ik denk dat ik gewoon de zelfde am blijf vliegen binnen, veranderen gaat teveel werk in zitten.
En ik ga gewoon door met het bijhouden van de am vluchten. Wel leuk om te weten.

Laatst gewijzigd door nando; 1 september 2010 om 17:34
nando is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2011, 16:55   #154 (permalink)

nando's schermafbeelding

Standaard

Tijd geen update gedaan, er is ook eigenlijk geen nieuws.

Ik heb de indoor am niet echt verandert, op kleine details na. En komend weekend ga ik hem in Parijs doen. Ik heb te weinig geoevend om beter te vliegen, ik denk dat ik het ongeveer even goed vlieg als vorig jaar. Maar wel met een betere kist, en dat kun je wel terug zien.

En net als vorig jaar wil ik na iitop weer bezig gaan aan mijn outdoor AM. (heb er nu al zin in)
Ik wil een nieuwe, het eerste stuk muziek blijft, en de rest word anders. (hoop/verwacht ik).
Ik denk dat het meer pop / metal word. Daarnaast wil ik het kleiner vliegen, en er ook een deel met hoge vliegsnelheid in hebben.
Ik ga eerder gebruikte stukken muziek (door anderen) niet streng vermijden (deed ik ook al niet echt) maar nu zijn ook de bekende niet off-limit. En in eerste instantie ga ik ook niet heel erg op de 4minuuten tijd letten. Uiteindelijk zou ikgraag 2versies willen. 1 4min wedstrijd programma en een 6-7min demo programma.

Zal update's posten als ik aan de nieuwe begonnen ben.
Oud 4 juli 2011, 20:59   #155 (permalink)

nando's schermafbeelding

Standaard

Ben weer druk bezig, gister een pop 'Demo' AM muziekstuk gemaakt, nog niet 100% af maar wel bijna. Met onder andere C'mon (Catch 'Em By Surprise)...

Ook een begin van een AM voor Robin, voor (oa!) Doame. Beetje 80's.

En ben nu weer met klassiek in de weer. Zal toch enkele delen van mijn huidige gebruikte muziek meenemen. Anders word het wel erg lastig.
Oud 10 oktober 2011, 22:54   #156 (permalink)

nando's schermafbeelding

Standaard

Ok, indoor train seizoen is weer begonnen, nadat ik de 1e 2 trainingen geen kist vliegklaar kreeg is het mij bij de 3e eindelijk gelukt, alleen ging de muziek nog niet goed en had ik elke vlucht een probleem, resultaat:
Click the image to open in full size.
(Nog enkele foto's op mijn facebook)

Maargoed, ik ben weer bezig met een grote aanpassing aan mijn oude am (eigenlijk een nieuwe aan het maken, want ik heb mijn oude niet meer).

En ik ben altijd opzoek naar muziek, nu kwam ik dit te horen (ik kijk geen tv meer, dus ook geen mtv, wat ik wil zien download ik wel) maar jersey shore heeft een nogal fucked up theme, Youtube Link Is dit een beetje bekend?
Lijkt me echt goed op te vliegen, ookal klinkt het nergens naar.
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten