![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Guest
|
Het lijkt enorm op de Yak, kijk eens naar de foto's, er is 1 foto waar je op de voorgrond de SUltimate ziet en op de achtergrond Bert's AM Yak. Ze zijn nagenoeg gelijk, de SUltimate heeft een hogere romp, een andere stabilovorm, maar dan ben je er wel zo'n beetje. Natuurlijk is dat te simpel gesteld, maar als het ding ergens op lijkt, is het op de Yak.
|
|
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
SUltimate: Su 29 ![]() Yak 54 ![]() Die twee lijken ontzettend op elkaar, met uitzondering van de cockpitkap. Daarop gebaseerd zou ik zeggen dat de SUltimate van de SU 29 is afgeleid. Niet geheel toevallig heet het ding ook nog een keer SUltimate. Op het model is SU ook nog een keer dikgedrukt. Lijkt me duidelijk dan...
__________________ www.armc.nl Laatst gewijzigd door Robinio; 16 februari 2009 om 19:09 |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: (LVC) Emmeloord Leeftijd: 19
| Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Ik ben nog niet overtuigt, Al je kijkt naar de bovenkant van de romp achter de cockpit, ja dat heeft ie op een SU29 laten lijken. De rest is eerder 54 dan 29, vleugel hoogteroer op gelijke hoogte, onderkant romp parallel aan vleugel, neus blijft recht en loopt niet dichter naar elkaar, en wat betreft de hoeveelheid rudder die nog na het einde van het hoogteroer komt lijkt hij op geen van beide.
__________________ - |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Van zijn Site: "This year i end F3A season earlier and right away start designing and flying new indoor planes. Almost all my AM and F3P designed planes was biplanes and i was little tired of such construction. So this year i decide to try something new, at this point i look at real aviation and pick successful aerobatic plane SU29. Like most Russian aerobatic planes it have huge fuselage area. It is good for indoor aeromusical plane, since usually AM routine include allot of flying on knife edge, rolling circles, integrated loops, ETC, (and big fuselage area help here). "
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Laat maar, ik geef het op....
__________________ www.armc.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |