![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 februari 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 17
| Citaat:
Guru Josh Project - Infinity 2008 Enya - Only Time Vangelis - Conquest of Paradise Soundtrack - Pirates of the Caribbean Wat vinden jullie van de muziekkeuze ? Mn Aeromusical duurt 5:37 straks eens een programma maken Grt. Laatst gewijzigd door Bryan; 16 februari 2009 om 20:21 | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Marktmeester Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Ja, het gaat hier over een indoor F3P aeromusical, maar Bryan heeft dat niet helemaal door geloof ik
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 februari 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 17
| Citaat:
Ik heb nu ook muziek voor mn Aeromusical maar dan voor outdoor Ga er vanavond eens op oefenen op aerofly. Zodra het goed weer is maak ik eens een video Grt. | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Ah, nog in de eerste fase, kom over een jaar maar terug Nu een versie met funtwo - Canon. Bevalt wel, is wel ERG snel... maardaardoor kun je wel veel doen. Eerst ff een paar dagen oude versie, niet eerder geüpload omdat ik eerst een betere versie wou maken, nu geen zin meer in. Deze heeft mein teil erin. Een tailslide gaat niet op de sim in dezelfde tijd als in het echt (met een kist die voor de rest nog goed is) dus een soort humptiebump ding. Uploaden bij youtube gaat TRAAG... Heb de canon versie al gefilmd maar moet ik nog geluid over plaatsen en uploaden.
__________________ - |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Ziet er ook al best leuk uit.
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Das geen crash, dan vang ik hem op Dankje robin. Volgende video is multiquence nu aan het opslaan, daarna als hij er een beetje uitziet naar youtube. Kost allemaal best wat tijd...
__________________ - |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Nou ik geef het op voor vandaag. Eerst >2uur lopen wachten op een youtube upload (600mb filmpje). Besloten dat filmpje in WMovieMaker te laden en opnieuw op te slaan, 27Mb met nauwelijks kwaliteit verschil. Dat in <5minuten geüpload, maar staat na een paar uur nogsteed op: "Geüpload (bezig, even geduld)" en niet op: "Live!" Besloten een Vimeo account aan te maken en daar te uploaden, in no-time geüpload maar nu zegt hij dat het nog 70minuten kan duren voordat het bekeken kan worden, ik krijg een mailtje als het zover is... Alvast een link, F3P-AM in Aerofly v3 on Vimeo Maar tijdens al dat wachten wel lekker gesimt, en canon blijft er zeker in, ik denk dat ik hem zo hou tot de komende wedstrijd. Moet alleen het rammstein stuk nog iets inkorten, hij duurt nu 2,10 "echt" (aanloop niet meegerekend). Hopelijk eindigen er nu 2 onder me Edit, zal je net zien, youtube in nu live. http://www.youtube.com/watch?v=hMjslgoOE0M
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 17 februari 2009 om 02:52 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |