![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 41
|
Hallo allen, Zijn er al activiteiten indoor ergens? Woon zelf op Rotterdam Zuid (tegenover een gymzaal) kan eventueel ook eens navragen wat hier de kosten zijn en evt de maten bekijken.... Zou graag mijn micro heli onder controlle krijgen, huis is net te klein, en buiten is te winderig alvast bedankt, Patrick |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Dat is meestal in de winter. Of als je heel veel geluk hebt op een ijshockey baan als het buiten bloedheet is, maar dat wordt niet zo heel veel gedaan in Nederland denk ik.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2009 Locatie: Barendrecht Leeftijd: 38
|
Waar in Dordt was je bezig Jitze. Dordt of R'dam Zuid is prima. Zuid is net wat dichterbij. Hoor het graag. Gaan we 's wat leuks maken voor indoor fun.
__________________ Tamiya TA-01 Mercedes Evo II, Losi truggy, Mugen Seiki 1/10 nitro, HK-450 (2x), Blade MSR, Depron F-16, Depron F-22, Depron Extra 300, Arduwii-quad |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
|
verschillende plekken. Er zijn genoeg zaaltjes, k was op zoek naar de goedkoopste. Niet vele meer mee verder gegaan, komt straks weer als het zonnetje het slechter gaat doen.
|
| | |
| | #22 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Van de winter heb ik wel interesse. Bij voorkeur op een tijd dat je nog wat aan je dag hebt. In Alkmaar vlogen we op zondagochtend van 10:00-12:00, dat beviel mij persoonlijk erg goed. Kon je in de middag nog wat anders gaan doen. Groet, Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Heb inmiddels een gymzaaltje geregeld. Vlieg nu samen met een collega vlieger op zondag van 13:00 tot 14:00 wat lipootjes leeg. de prijs valt echt reuze mee en zo met zn 2-en is het goed te doen. Het is ook geen megazaal, maar een "gewoon" gymzaaltje, 5 meter hoog en een voetbalveld groot ongeveer. Maar goed, ik heb zelf een cb100 en nu een 5g6s en mijn maatje vliegt met een 4#6 dus voorlopig ruimte zat mochten er liefhebbers zijn voor indoor vliegen (met een microotje uiteraard) geef maar een PM. Het zaaltje is op Rotterdam zuid... groeten, Patrick
__________________ M120D01 - Trex250 - KDS 450C |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
En wat zijn de gedeelde kosten? HK450 hoveren kan toch ook of niet. Waar op Zuid?
__________________ Tamiya TA-01 Mercedes Evo II, Losi truggy, Mugen Seiki 1/10 nitro, HK-450 (2x), Blade MSR, Depron F-16, Depron F-22, Depron Extra 300, Arduwii-quad | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Zaaltje is in carnisse, tegen zuiderpark aan.
__________________ M120D01 - Trex250 - KDS 450C | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Bij die school nabij Zuidplein??
__________________ Tamiya TA-01 Mercedes Evo II, Losi truggy, Mugen Seiki 1/10 nitro, HK-450 (2x), Blade MSR, Depron F-16, Depron F-22, Depron Extra 300, Arduwii-quad |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Als het goed is vliegen ze al elke zondag. Wilde met een 450 vliegen, maar veld is zo te horen te klein hiervoor. Dus zit te wachten totdat die 160mah lipos op voorraad zijn bij hobbyking. Misschien dat ik dan kan vliegen met de MSR. Of als het echt te lang duurt haal ik wel een 250 (als deze ook weer op voorraad zijn).
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |