![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2003 Locatie: Scheemda
|
@WVR, Wat hebben jullie eigenlijk veranderd aan het richtingsroer en waarom???? Het lijkt erop dat ze op zich goed vliegen op die video. Zijn die setjes die je verkoopt CNC gefreesd. Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl Laatst gewijzigd door Daniël; 24 december 2009 om 16:44 |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Hoi Daniel, Er zit bij de originele erg weinig rudder onder het stabilo, vervolgens moet je alsnog een staart 'schaats' maken om de staart van de grond te grond te houden. Ik heb dat als 'mod' nu geintegreerd en daardoor het rudder iets groter gemaakt. Ziet er ook iets leuker uit. Kitjes zijn inderdaad CNC gefreesd uit 5 mm EPP en 3 mm gediplac. evt zaken doen via PB. Ik zal de tekening van de aangepaste versie van de racer ook beschikbaar maken, dat wordt van het weekend ergens. GrWinfried |
| | |
| | #123 (permalink) |
|
@WVR, Het je ook een foto van het veranderde gedeelte van het richtingsroer. Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl |
| | |
| | #124 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Vlissingen
|
Hallo, @WVR/DICK Onze Gee bee is bijna klaar, ben bijna aan het afstellen toe. Heeft een van jullie misschien een tip wat voor roeruitslagen we het beste kunnen instellen voor da Maidenflight? Groet Gijs (Vader van F3P-C Rookie Martijn)
__________________ ELECTRO |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 mei 2003 Locatie: Velserbroek Leeftijd: 45
|
Dat gaat lekker! UItslagen: - hoogteroer +/- 10 mm - richtingroer 15 mm - ailerons +/- 15 mm zwaartepunt 15-20 mm vanaf voorlijst @Daniel Foto + Tekening doe ik later vandaag ff |
| | |
| | #127 (permalink) | |
| Citaat: Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl | |
| | |
| | #128 (permalink) |
|
WVR, ik zie geen hoogte en rolroeren op de tekening. En is die er misschien in DXF want ik wil er graag sjablonen voor de Gee Bee maken om te airbruschen. Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl |
| | |
| | #129 (permalink) |
| Lid sinds: 31 januari 2006 Locatie: Zeeland
|
Daar istie dan de Gee Bee R3 uit het Zeeuwse. Setup (met dank aan Dick): motor: HobbyKing Turnigy 2211 - 2300 ESC: Hobbyking SS Series 8-10A ESC servo's: HobbyKing Turnigy TGY - 1440A Lipo: Hyperion 2s 240 mAh Prop: GWS EP7035 De Gee Bee R3 supplied by: Winfried Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Modellen: Last Down 3XL, Clik V2, Progress, EXTRA 300S, Raven Zender: MPX Royal EVO 9 35MHz/2.4GHz |
| | |
| | #131 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Vlissingen
|
Je hebt helemaal gelijk Nando, deze setup hadden we voorhanden. We hadden een beetje haast want morgen gaan we hem invliegen bij de indoor van Delta in de "Kruitmolen" Middelburg. Ik zal er uiteraard voor zorgen dat onze Gee Bee aan alle specs voldoet als Martijn evt meedoet aan de pylon race bij de F3P meetings.
__________________ ELECTRO |
| | |
| | #134 (permalink) | |
| Citaat:
Mvg,
__________________ www.3D(CNC)Daniël.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |