![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Wat Bas zegt is geheel waar natuurlijk, goede sensoren betekent nog niet dat het denkwerk ook goed geprogrammeerd is. Ik vind wel dat juist beginners of de "gewone" RC helipiloot zoals wij allemaal, baat hebben bij een heel goed werkend systeem. Top piloten die de demofilmpjes voorvliegen, die vliegen er zowiezo goed mee. Die laten bijna alles goed vliegen namelijk. De filmpjes geven wel aan hoe een heli zich gedraagd in sommige omstandigheden. Ik vind de piro's er erg mooi stabiel uitzien met dit systeem. En lijkt zeker niet onder te doen t.o.v. het Align systeem. Wat er technisch heel erg hetzelfde uitziet moet ik zeggen. Het enige verschil, en wat je als een nadeel zou kunnen zien, is dat er bij deze geen externe sensorunit bij zit. Trillingen die worden doorgegeven aan de kabels zullen dus wat meer invloed hebben. Ook mooi dat er Spektrum satelietjes in kunnen, deze kan dus op de plaats van een ontvanger gezet worden. Zeker een serieuze kandidaat voor mijn Protos500. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2008 Locatie: Genk - Belgium Leeftijd: 41
|
Yep, het is wachten op de ervaringen van de gewone stervelingen...zoals gezegd zie je als leek niet of zo'n toppiloot met flybar aan het vliegen is, met V-Stabi of met Align G3...die gasten vliegen met alles goed. Is er al iets te vinden van de PC-interface ? Screenshots ofzo ? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2008 Leeftijd: 54
|
De levering is gepland in maart. Echter software zou op de site staan van BeastX maar tot heden alles afgezocht en nog niks gevonden. De hardware is echt geheel in Duitsland ontwikkeld en gebouwd. vele componenten zoals de mems sensoren zijn van Siemens. Dat was in ieder geval bij de open gemaakte pre-build in Duitsland. Dus is het afwachten! gr martin |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Wel gisteren en vandaag de Beastx kunnen bewonderen op ROTOR LIVE, we mochten zelfs het kastje vasthouden. De unit ziet er erg degelijk uit en de bediening is ook heel gemakkelijk en monteren kan op veel verschillende manieren, en alles in 1 kastje. Ze verwachten eind vd maand deze te kunnen leveren en je hebt geen laptop nodig om deze in te stellen. Ze hebben diverse keren gevlogen met een trex 700 en ze hadden er ook 1 in een 250 zitten die heb ik niet zien vliegen. Ik ben benieuwd of ze zich aan hun afspraak kunnen houden qua levering deze ga ik proberen.
__________________ Henseleit - TDR, Agusta A109 E550, Jay Hawk Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Ben erg benieuwd Ed,deze schijnt ook nog goed te betalen te zijn,heb ergens gelezen dat ze net zo duur gaan worden als een goede giro van nu,dus voor flybarless begrippen erg goedkoop!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
140 euro
__________________ Henseleit - TDR, Agusta A109 E550, Jay Hawk Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
kost een beetje giro ook dus keuze is zo gemaakt,alhoewel ik zelf 4mnd flybarless (Mikado) heb en nog geen fatsoenlijke vlucht ermee gemaakt!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 8 maart 2010 om 12:56 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
|
Filmpje van BeastX op de beurs: http://beastx.com/video/Rotor-live-HD.mp4 Op de duitse forums wordt al weer gesproken over een leverdatum van half april, ze blijven maar uitstellen bij beastX. Ik heb er ook alvast een besteld, nu maar hopen dat hij snel uitgeleverd gaat worden. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 29 oktober 2007 Locatie: ZW Drenthe Leeftijd: 69
| Levering week 15, is mij gemailed en hier staat de handleiding in het Duits. http://beastx.com/BDAMB.pdf Kunnen we ons vast voorbereiden! Ziet er allemaal goed doordacht en degelijk uit.
__________________ FF9s/3x Logo 600 3D, 1 in 30er Agusta A109, 1 in 50er Ecureuil AS355N en 1 in 50er MD500D, maar .... doe het als de egeltjes: Heel voorzichtig! (Ook met de EasyStar II RR) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Volgens mij is di een product van Freakware. De reclame kleuren zijn hetzelfde... Raquel Berlot vloog vorig jar met het prototype hiervan in Spanje. Het zag er solide uit, en het prototype ook
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 3 april 2010 om 20:01 |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ FF9s/3x Logo 600 3D, 1 in 30er Agusta A109, 1 in 50er Ecureuil AS355N en 1 in 50er MD500D, maar .... doe het als de egeltjes: Heel voorzichtig! (Ook met de EasyStar II RR) | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
| Citaat:
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 36
| Citaat:
Nu maar afwachten of ze ook gaan waarmaken wat ze beloven. En dat allemaal voor 139 euro wat zullen de andere flybarless producenten balen van deze prijs, als deze unit een succes blijkt zullen zij ook flink omlaag moeten met hun prijzen! Ik heb niks in de handleiding kunnen vinden over het progammeren via de computer, daar adverteren ze wel mee. | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ FF9s/3x Logo 600 3D, 1 in 30er Agusta A109, 1 in 50er Ecureuil AS355N en 1 in 50er MD500D, maar .... doe het als de egeltjes: Heel voorzichtig! (Ook met de EasyStar II RR) | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |