![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| iHandy Level
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
ja wij zijn ons er eentje, meneer Verbraaken. Hebben jullie effe mazzel dat je een FBL hebt. Ik zou in dat geval gelijk twee i-phones nodig hebben. De andere natuurlijk om mijn fly-bars horizontaal te zetten. Ik pak toch maar dat stukje plastic van een tientje. Geen punt bij Vermeij,.. Zteven!
__________________ Met die ouwe meuk, ging dat toch best leuk! Zteven! does F3c!!! Team Twente! www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Klopt Tjerk appstore/Catagorieen/diensten/top gratis/ Ihandy level Dit soort programmaatjes kan je trouwens ook wel gratis vinden voor andere mobiele telefoons met bewegingssensoren. Dat kan ook Steven Maar bij een FBL kop heb je niets om op uit te lijnen. (align heeft daar dat speciale tooltje voor bedacht die ze bij hun FBL set leveren) Je kan natuurlijk een schroevendraaier in je grip steken en stroken met je hoofdas, werkt meestal afdoende met een flybar. Maar als je moet gaan rekenen met de uitslagen, bij een custom Vstabi setup, dan zal je toch precies moeten meten op de een of andere manier. @Bart Je bedoeld een paar nieuwe screendumps van mijn instellingen? Grt, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Eric, heb je al gevlogen ? Ben benieuwd naar je bevindingen Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Hoi Bas, Nee, heb hem nog niet gevlogen. Zodra ik ermee heb gevlogen zal ik hier zeker posten. Hou je op de hoogte Grt, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Is er iemand die mij kan vertellen hoeveel mm de kogel op de heckservo zit vanaf het midden? En welke instellingen voor de Tail Rotor in de V-Stabi zie hieronder: Gyro Gain op? Acceleration op? P gain op? I gan op? Ik gebruik een BLS-254 heckservo.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Ik heb ook een BLS254 erop zitten. Mijn kogeltje zit op 13,5 mm (derde gaatje futaba) Sommige instellingen zijn wel afhankelijk van je voorkeur lijkt mij. Ik sla morgen mijn Vbar gegevens even op en zal je dan doorgeven wat ik er nu in heb staan. Is ook nog niet definitief, maar het vloog prima in ieder geval. Eric
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Vanmiddag heerlijk gevlogen, eindelijk !! Alles ging eigenlijk prima, no swet met de Vstabi. Hier en daar wat bijgesteld, maar verliep heel soepel, en Bart nog bedankt voor de tips Had na een aantal vluchten het iets andere gevoel al goed te pakken. Het stuurt wel iets anders, maar daar ben ik heel snel aan gewend denk ik De vermogenstoename is ronduit heerlijk te noemen en de voorspelbaarheid werd gaanderweg beter. Kan niet wachten om hem weer de lucht in te sturen Was een Super dag Remco, bedankt kerel voor je hulp en voor het leuke filmpje van de eerste vlucht!. Groetjes, Eric
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 8 maart 2010 om 02:38 |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
OK, als je dan toch kijkt meld dan ook even de torque Precomp Colective en Cyclic als je wilt? en hoe staat jou Elevator precompensation? Mogelijk is verschillende schermafdrukken makkelijker dan alles noteren, met vier schermafdrukken kun je alle instellingen zien. of wanneer je de V-Stabi saved zo je hem ook kunnen mailen, wat je het makkelijks vindt, email van mij is john@kristalvideo.nl bijvoorbaat alvast dank, en we zullen elkaar mogelijk wel een keer ontmoeten, weet niet of je ook wel eens op schaalmeetings komt.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
@John, de standaardpreset van de 700 in vbar is al voor 95% goed. TT is afhankelijk van een aantal factoren, best kans dat Eric ze hoger of lager heeft staan dan voor jou optimaal is. Grote kans dat het gewoon zo staat als in de standaardpreset (File van Eric heb ik niet meer).
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Nou hij vliegt goed alleen de staart is niet geheel lekker zoals op mijn 600 waar ik ook ontzettend mee hebt zitten proberen qua P, I gain en acceleratie. Wanneer ik nu een harde climbs vanuit hover doe breek de staart iets naar rechts uit, en met vliegen vindt ik de staart ook nog wat te veel bewegen ten opzichten van mijn 600. Dus de standaard tail rotor instelling is bij mij in ieder geval niet geheel optimaal.
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Met de standaardpreset eerst de algemene gyro gain ophogen. Bij tic tocs gaat de staart niet naar links? Standaard staartblaadjes? Als je nou rond de 120 gain zit, weer terug naar 80, i gain +5, en a+5. Vaak helpt een wat hogere A ook al.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS Jetibox 5.8GHz downlink / KK Quad (Pac-Man) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl/ | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
he eric, proficiat met je maiden ! zag er goed uit, power zat zo te zien ! Het stuurt anders , maar HOE anders ? bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |