![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Hoi Maarten,heb de heli niet gecrashed maar een rotte lager is altijd mogelijk en ja hoor gevonden inderdaad een lager van de hoofdas(onderste lager),hopen dat dit de boosdoener is want langzaam is mijn fantasie op!Tevens heb ik een iets dikker opvulringetje 0,8mm ertussen geplaatst loopt de autorot.gear vrijer boven de motormount.Heb jij al gevlogen?
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 15 februari 2010 om 19:52 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Goeie, Bij de Raptors heb ik dat maar één keer moeten doen. na 8 crashes of zo. Bij de TREX700 vervang ik ze IEDERE keer !!!!
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2009 Leeftijd: 33
|
he kerel neem even de oude mee naar een lager huis dan zet je er orginele skf lagers in op de hoofas die draaien ook iets stroever die hebben iets dikker vet erin zitten die zijn veel beter
__________________ Henseleit mp-e v50 v stabi jive 80 hv pyro 700-52 mikado logo 400 v stabi jive 80 hv tango 45-07 mikado logo 500 v stabi jive 80 hv pyro 30-12 trex 450 pro v stabi mx22 |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
vinzel bizzle, komend weekend is het weer wat beter. Zondagochtend/middag heb ik tijd, tjoep de lagers erin. Als je niks anders te doen hebt, kijk nog even naar je servoarmpjes en dan stellen we die 700 zo strak af als een (PB).. (zaterdag alleen tot 12:00)
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Lagers zijn vervangen dus moet zo strak zijn als een strakke ......... Ik laat het effe weten wanneer ik van de partij ben. @Hendrik heb de vario stuff nog opgeslagen liggen dus weet effe niet waar ze zijn maar laat het je z.s.m. weten. Grtz
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Alle lagers vervangen (echt alle lagers die een Trex700 heeft) maar helaas nog steeds een wag in de tail .Het laatste wat ik nog kan doen is een volledig nieuwe staarthuis met toebehoren erop gooien als dit het niet is kan het niet mechanisch zijn!Dit is het laatste wat ik nog kan proberen anders is het een software matig probleem.
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Gebruik je de Governor mode? Zo ja, al een een vlakke lijn getest?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Zuid Limburg
|
kweetnie Ik heb intussen wel een paar x gelezen van andere die dit ook hadden en ook vanalles geprobeerd hebben. De oplossing was bij hun wat dubbelzijdige spiegeltape i.p.v. de standaard kleefpad. Vond het vreemd. Ik zou dan nl ook andere problemen dan de staart verwachten maar als het bij hun de oplossing was....... en het kost niets...... nogmaals kweetnie denk alleen hardop met je mee en leef met je mee want dit is kl.... |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Heb zojuist mijn vstabi unit en sensor opgestuurd naar Mikado. Sinds ik vstabi op mijn Trex700E heb geïnstalleerd alleen maar ellende met een wag in de tail . De hele heli mechanisch nagekeken en deze is inmiddels helemaal opnieuw met lagers,staartservo en zelfs met nieuwe staarthuis voorzien (waarschijnlijk allemaal overbodig geweest).Mijn conclusie is dus gewoon opsturen die handel,waarschijnlijk de sensor naar de kl......te.Nu maar wachten tot ik de goed werkende vbar terug heb zodat ik eindelijk weer eens "normaal" kan raggen met die heli want zo blijft deze nieuw! @Bart zodra het spul terug is spreken we wat af.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |