![]() |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Ha die Stephan, Vstabi is nog geen 4mnd oud dus hoop dat ik deze naar behoren terug krijg anders inderdaad boze brief naar die duitsers(Mikado) en verpatsen die zooi.
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
Hé Stephan eindelijk een echte heli, strakke heli hoor en die flybarless setjes schijnen prima hun werk te doen. Wanneer kunnen we de heli bewonderen?
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 17 mei 2005 Locatie: Echt
|
ja vinnie, een echte heli en ook nog nitro hoop hem eind deze week te krijgen(kit,os55 en powerboostpipe os), weekje bouwen en instellen zondag over twee weken als alles meezit kit is echt super: flb heli le,3g electronica,servo's 610 3x en 620 1x, 2 in een bec met 1900 lipo, governer en carbon bladen. voor 750 eurie heb branstof laten opmengen naar 20% nitro 18% aerosynth voor te beginnen !! wordt weer lekker spannend die eerste vlucht !!
__________________ Groetjes Stephan |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Leuke heli Stephan! Knallen! @Vince: Heeft RV je aangeraden om de boel terug te sturen? In dat topic heeft ie het alleen over instellingen toch?
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Hoi Bart, kreeg sterk het vermoeden dat er iets mis is met de sensor.Heb voor de zekerheid alles naar Mikado gestuurd en ben benieuwd wat de uitslag zal zijn!! Is bij mij niet de eerste x dat iets nieuw uit de doos al naar de kl...te is voordat het uberhaubt wat heeft gedaan.
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi Laatst gewijzigd door Vinnie-Pinnie; 3 maart 2010 om 13:57 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 17 mei 2005 Locatie: Echt
|
kit, motor en uitlaat zijn binnen ongelooflijk hoe ze dat inpakken, geen kubieke centimeter onbenut, maar netjes en alles gaaf. en wat een gave kap super gewoon !! nog effe wat nieuwe imbusschoevedraaiers kopen en dan kunnen we beginnen
__________________ Groetjes Stephan |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
yes mooi spul man! Ben benieuwd met name naar het flybarless systeem van align!Eindelijk een echte heli i.p.v. die calimero
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Zuid Limburg
|
Stephan, Brandstof opmengen..... ik heb nog een onaangebroken gallon 30% staan. Kun je voor een clubledenprijs hebben....1 blikje fris in de kantine ofzo. (blikje in de zomer, nu is het fris genoeg) Ik hoor het wel als je die wilt. Idd een leuke heli. |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Bedoel je knudde Bart,die topservice heb ik nog niet ontdekt,antwoord op een e-mailtje mag echt wel binnen 3 dagen!!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |