![]() |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2008 Locatie: Brabant Leeftijd: 40
|
Hoi Stephan, T700 heeft 2 lagertjes en die zitten op een afstand die ze beschrijven in het align boekie!Bedankt voor het meedenken hoor!
__________________ Poweeeerrrrrrrred by Scorpion & Kontronic Mikado logo 600 VStabi |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| Citaat:
Ik las berichten dat gasten konden blijven rollen en flippen, dus begrijp er niets van dat hij zo rottig om zijn as gaat. Bedankt @vincent Omdat nu in beide instellingen hetzelfde staartgedrag terugkomt krijg ik toch sterk het vermoeden dat het trillingen zijn of toch nog iets mechanisch. Had je al een staalplaatje geprobeerd onder de sensor met een strap? Ook al is het een electro je hebt altijd last van trillingen. Is eigenlijk het enige wat ik nog kan bedenken
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" Laatst gewijzigd door EricW; 8 april 2010 om 00:28 | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2009 Leeftijd: 33
|
ik heb toevalig vorge week de tape onder de sensor van heel dun naar heel dik vervangen omdat ik met monteren geen orginele tape meer had maar ik merk geen verschil hier in ik heb 3 heli,s met v stabi ze vliegen alle 3 super ik weet niet of het hier aan ligt maar ze hebben alle 3 geen puch pull
__________________ Henseleit mp-e v50 v stabi jive 80 hv pyro 700-52 mikado logo 400 v stabi jive 80 hv tango 45-07 mikado logo 500 v stabi jive 80 hv pyro 30-12 trex 450 pro v stabi mx22 |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
| Citaat:
Iets heel anders, vince, ruil je motor eens om. Die kunnen ontzettend veel vibs veroorzaken ( die je niet ziet ). Bladen gebalanceerd? Hoofdas vervangen? TT is goed? Lagertjes in de TT? Zet je sensor eens op een andere heli? Er zou toch ergens die update komen? Dan kun je de trillingen ook uitlezen.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |